• boshab

BIM januari

Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!

4/1 - boshab

• Svar på tråden BIM januari
  • Supertrio
    mandy93 skrev 2020-01-23 06:08:47 följande:

Då var det min tur!! Har haft molvärk hela veckan och i natt drömde jag att jag fick ett positivt test. Känns helt sjukt!! BIM idag.

Håller tummarna för er andra i tråden!

Stort grattis! Häftigt det där med drömmarna, jag drömde oxå natten innan plusset att det skulle bli positivt:)
  • Malllin
    mandy93 skrev 2020-01-23 06:08:47 följande:

Då var det min tur!! Har haft molvärk hela veckan och i natt drömde jag att jag fick ett positivt test. Känns helt sjukt!! BIM idag.

Håller tummarna för er andra i tråden!

Åh grattis! Flera symptom?

Också haft molvärk fram tills nu (äl +9), känns mycket mindre idag. Hoppas verkligen på plus!
  • Emilix

ÄL+11 idag och negativt test idag också.

Men letade fram mina anteckningar från förra graviditeten och då plussade jag inte förens dagen innan BIM och då väldigt svagt. Va svagt även på BIM dagen, och två dagar efter BIM tog jag ett cb digitalt och fick 2-3 v gravid.

Så jag hoppas fortfarande på att det kan bli ett plus den här månaden <3

• Emilix
    Emilix skrev 2020-01-23 12:43:18 följande:

ÄL+11 idag och negativt test idag också.

Men letade fram mina anteckningar från förra graviditeten och då plussade jag inte förens dagen innan BIM och då väldigt svagt. Va svagt även på BIM dagen, och två dagar efter BIM tog jag ett cb digitalt och fick 2-3 v gravid.

Så jag hoppas fortfarande på att det kan bli ett plus den här månaden <3

Eh oookej, så jag fick precis mens 3 dagar tidigt. Min cykel är inte att lita på den är lite hipp som happ, hoppar vidare till BIM Februari då.

Lycka till ni andra :)
  • Majja92

Jag gjorde något dumt precis.. Kom hem ifrån jobbet och sneglade på test jag tog igår och det jag tog idag (jag vet att man inte ska avläsa efter tiden, tack!)

Tycker att det idag är starkare? Är FULLT medveten om att det kan vara torkstreck (vilket det säkert är) men jag fick ändå tillbaka lite hopp. ÄL 10 imorgon och inte länge kvar tills man vet med säkerhet. Kroppen säger dock ej gravid..

Det nedersta är ifrån imorse. Hur går det för er andra?

• mandy93
    Malllin skrev 2020-01-23 12:16:10 följande:

Åh grattis! Flera symptom?

Också haft molvärk fram tills nu (äl +9), känns mycket mindre idag. Hoppas verkligen på plus!

Blev akut illamående igårkväll, trodde jag verkligen att jag skulle spy men det kom inget. Sen har jag varit mer kissnödig än vanligt senaste veckan. Hade en blödning i lördags som jag antar var nid men som jag trodde var tidig mens på g.

Håller tummarna för att även du plussar snart!
  • Izzul

Jag vågar säga GRATTIS, du e gravid. 

Majja92 skrev 2020-01-23 17:14:09 följande:

Jag gjorde något dumt precis.. Kom hem ifrån jobbet och sneglade på test jag tog igår och det jag tog idag (jag vet att man inte ska avläsa efter tiden, tack!)

Tycker att det idag är starkare? Är FULLT medveten om att det kan vara torkstreck (vilket det säkert är) men jag fick ändå tillbaka lite hopp. ÄL 10 imorgon och inte länge kvar tills man vet med säkerhet. Kroppen säger dock ej gravid..

Det nedersta är ifrån imorse. Hur går det för er andra?

• Aducia

Hoppar in här för skoj skull. Längesen men vill gärna följas åt ändå.

Vi har ett barn sedan januari 2019. Och har nu kört oskyddat 3 gånger innan ÄL denna månaden. Vi valde att köra lite gambling, blir det inte nu så väntar vi tills efter vi flyttat i april plus så hinner jag kanske då jobba lite mer innan nästa förlossning! :D

BIM borde vara 29 januari

• Minmillis
    Majja92 skrev 2020-01-23 09:43:01 följande:

Tog test idag som var negativa, kanske möjligen någon konstig skugga men nä. Känner med hela kroppen att det inte blev något denna gång :( nu inväntar jag mensen om 6 dagar..

Fick likadant på mitt CB idag :(

• Majja92
    Izzul skrev 2020-01-23 20:21:44 följande:

Jag vågar säga GRATTIS, du e gravid. 

Haha nja, de vågar jag verkligen inte tro än. Vi får se framöver :) Men tack för titten!