BIM januari
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Fast 400 mikrogram Folsyra, som det är i de flesta multivitaminer, är tillräckligt enligt Socialstyrelsens och Livsmedelsverkets rekommendationer. D-vitamin rekommenderar Livsmedelverket att man äter 10 mikrogram i tillskott. Jag äter multvitamin Kvinna från apoteket hjärtat där 1 tablett faktiskt innehåller de doserna, det jag behöver komplettera med är Omega 3 då jag inte äter fisk tre gånger i veckan som man "ska".
Mitt val Kvinna har tex lite mindre mängd då det rekommenderas 1-2 tabletter, därför är den billigare, men går åt dubbelt så fort. Så tänker jag iaf, billigare att ha järn, folsyra och d-vitamin i samma tablett helt enkelt.
ÄL+10 och tog nyss ett early predictor.. både jag o min sambo kan se ett svagt ljusrosa streck!!! Tror jag svimmar nu. Vågar inte tro att det är sant! Hjälp:)))
Hej igen! ÄL+9 och har idag fått alla typiska symptom för mens. Lite spotting samt svag svag mensvärk. Håller fortfarande alla tummar för att det ska gå vägen (BIM på torsdag) men det ser tyvärr mörkt ut. Har börjat ställa in mig på att köra igen nästa månad.
Håller tummarna för alla som har BIM nu i veckan!!
Men åh så spännande! Du får lägga upp bild på kommande test! :D
Imorse på ÄL+10 tog jag detta predictor early. IRL ser man ett ljusrosa svagt streck:) Köpte fler early test som jag ska tänkte ta imorgon och på onsdag. Hittade dock ett vanligt RFSU-test i badrumsskåpet, alltså inte ett tidigt gravtest, som jag tog nyss. Fick detta:
Vad tror ni?:))
Imorse på ÄL+10 tog jag detta predictor early. IRL ser man ett ljusrosa svagt streck:) Köpte fler early test som jag ska tänkte ta imorgon och på onsdag. Hittade dock ett vanligt RFSU-test i badrumsskåpet, alltså inte ett tidigt gravtest, som jag tog nyss. Fick detta:
Äl+6 idag. Brukar alltid ha rejält ont i brösten och molvärk från äl till mens. Nu knappt nåt alls. Känner inget alls. Undrar om äl uteblev :(