• boshab

BIM januari

Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!

4/1 - boshab

• Svar på tråden BIM januari
  • EllaLo
    Obalem skrev 2020-01-18 16:44:35 följande:

Jaha ja då är vi nära :D

Oj de låter jobbigt? När jag var gravid sist så hade jag problem med att det kliade på brösten och händerna.. kanske de kan vara en sån grej för dig å?

När ska du börja smygtesta haha?

Ja, det värsta är att det hettar och kliar samtidigt, men det avtog lite efter en kalldusch.

Hmm kanske det! Läste mig till att huden och matsmältningen är det första som påverkas vid hormonella ändringar. Så hoppas det är något positivt! :)

Jag måste åtminstone vänta till 11+ pga det finns hcg i ovitrelle som jag tog i måndags och kan ge falskt positivt. Dudå :D?
  • EllaLo
    Anonym1891 skrev 2020-01-18 17:24:04 följande:

Är på bim+2 idag och fick det här testet nyss... Vad tror ni? Vi hoppas på att få till ett syskon till dottern

Ser lovande ut! Grattis :D
  • ally01
    amandakollb skrev 2020-01-18 15:47:17 följande:

Har faktiskt läst om både rosenrot och apiforce så det är något jag är sugen på testa, dock har jag hört nackdelar också att vissas cykler blivit helt galna så vet inte riktigt om jag vågar typ!

Denna cykel kommer nog blir runt 45-50 dagar om ÄL kommer inom några dagar. De tre senaste cyklerna har varit runt 36-40 dagar.. jag funderar faktiskt på att söka hjälp snart för detta, är det något ni har funderat på?:)

Det går ju alltid att prova en månad och blir cykeln konstig så är det ju bara att sluta till månaden efter:)

Jo jag har väll funderat på det om det är så att jag inte lyckas bli gravid, men nu har jag ju ändå blivit det två gånger utan större besvär. Men tänker att man kan ju alltid ringa vården och höra hur de resonerar om saker då ni prövat längre än mig:) hur går det med ältesten nu, fortsatt ingen stegring?
  • Mikkans

Har faktiskt läst om både rosenrot och apiforce så det är något jag är sugen på testa, dock har jag hört nackdelar också att vissas cykler blivit helt galna så vet inte riktigt om jag vågar typ!

Denna cykel kommer nog blir runt 45-50 dagar om ÄL kommer inom några dagar. De tre senaste cyklerna har varit runt 36-40 dagar.. jag funderar faktiskt på att söka hjälp snart för detta, är det något ni har funderat på?:)

Läs på om munkpeppar oxå! :)
  • Obalem
    EllaLo skrev 2020-01-18 18:01:09 följande:

Ja, det värsta är att det hettar och kliar samtidigt, men det avtog lite efter en kalldusch.

Hmm kanske det! Läste mig till att huden och matsmältningen är det första som påverkas vid hormonella ändringar. Så hoppas det är något positivt! :)

Jag måste åtminstone vänta till 11+ pga det finns hcg i ovitrelle som jag tog i måndags och kan ge falskt positivt. Dudå :D?

Jag förstår precis vad du menar! Precis så hade jag..

jaha ja då låter de ju lovande! Min mage har varit under all kritik, kanske är symptom de å?!

Jaha när blir de? Torsdag? Jag tänkte ta första på tisdag då är de äl+9/10 :) hur jag nu ska kunna hålla mig dit hehe
  • Obalem
    Anonym1891 skrev 2020-01-18 17:24:04 följande:

Är på bim+2 idag och fick det här testet nyss... Vad tror ni? Vi hoppas på att få till ett syskon till dottern

Gratris!! :D syns tydligt och fint
  • cecilian78

Har BIM idag eller i morn då ÄL test visade POS för 14 dagar sen. Kunde känna någon vecka efter ÄL att där satt den haha så nu ska jag snart testa mig.. Kanske i morn eller övermorgon =) Är 42 i år och har en dotter som är 20.

Hoppas hoppas =)

• Fialotta8

Hej alla!

Har följt lite vid sidan av då jag inte vill hoppas på för mycket. Jag hade beräknad mens idag, men har haft några droppar blödning i två dagar. Är superfundersam på vad det kan vara. Är det någon som varit med om liknande. Är det någon idé att testa imorgon eller är det för tidigt om det skulle vara en nidblödning? Trodde det var mensen som var på g, men den är inte ens i närheten verkar det som. Med vår första så hade jag inte såhär, där slutade jag bara blöda helt och mensen kom aldrig. Men såhär har jag inte varit med om innan! Inga andra symptom eller så men det hade jag inte med första heller.

Vad tror ni, testa eller inte?

• Bellsss

Jag äter både rosenrot och apiforce det här försöket. Min cykel är som vanligt förutom huvudvärk av rosenrot. Äter även nattljus på kapsel, folsyra, d-vitamin, vitamin kvinna och omega 3.
  • Mikkans
    Fialotta8 skrev 2020-01-18 23:03:11 följande:

Hej alla!

Har följt lite vid sidan av då jag inte vill hoppas på för mycket. Jag hade beräknad mens idag, men har haft några droppar blödning i två dagar. Är superfundersam på vad det kan vara. Är det någon som varit med om liknande. Är det någon idé att testa imorgon eller är det för tidigt om det skulle vara en nidblödning? Trodde det var mensen som var på g, men den är inte ens i närheten verkar det som. Med vår första så hade jag inte såhär, där slutade jag bara blöda helt och mensen kom aldrig. Men såhär har jag inte varit med om innan! Inga andra symptom eller så men det hade jag inte med första heller.

Vad tror ni, testa eller inte?

Skulle snarare säga att de e för sent för nidblödning. Niden är väl när äggrt sätter sig?:)