BIM januari
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Jaså? Det visste jag inte, trodde de va tillräckligt med folsyra i den, men då ska jag verkligen köpa specifika folsyra-tabletter! Tänkte gå till någon hälsobutik så de kan hjälpa mig vad gäller omega 3 också :) jag äter typ aldrig fisk så känns verkligen som jag skulle behöva de..
BIM januari får bli februari ist. Idag kom mensen =(
Ja jag hoppas att du når Max snart och får börja räkna ner till bim istället!
Ja jag hoppas vi har sån tur:) har bim på fredag, kort luteralfas på 11dagar. Har några testa tidigt gravtest hemma så tror jag börjar testa på tisdag:)
Ja, köp folsyra :) jag köpte mina på apotek hjärtat bara. Ja, vi äter fisk iaf en gång i veckan men känns ändå bra att äta.
Skönt med kort lutealfas! Jag har typ 14-15 dagar! Men brukar oftast få spottings typ en vecka efter äl/en vecka innan mens vilket också är sjukt störande då det känns som något är fel:/ Gud vad spännande! Du får uppdatera när du har testat :)
Nää va jobbigt! Har aldrig upplevt det symtomet men har förstått på vänner att det är skit jobbigt. Inga kramar för dig idag inte haha .. :D
Har du kollat om du har progesteronbrist? :)
Låter som vi har väldigt lika, jag brukar också få spotting så tidigt. Testade att köpa en progesteronkräm denna månad som man tar efter äl:) fick behandla med progesteron i min förra graviditet, men då utskrivet i tablettforn:) kanske nått du kan prova?
Ändå skönt att höra någon som har samma!
Åh låter ju bra, Kan man ta det utan att prata med en barnmorska? Hjälper det för dig? Låter absolut som det, kan man köpa det på apoteket typ?