• boshab

BIM januari

Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!

4/1 - boshab

• Svar på tråden BIM januari
  • Supertrio

ÄL+10 och tog nyss ett early predictor.. både jag o min sambo kan se ett svagt ljusrosa streck!!! Tror jag svimmar nu. Vågar inte tro att det är sant! Hjälp:)))

• Emilix
    Supertrio skrev 2020-01-20 05:51:26 följande:

ÄL+10 och tog nyss ett early predictor.. både jag o min sambo kan se ett svagt ljusrosa streck!!! Tror jag svimmar nu. Vågar inte tro att det är sant! Hjälp:)))

Wow vad spännande, är det erat första barn? :)

Jag är på ÄL+7 bara, längtar tills jag kan börja testa <3
  • Loea

WOW!! Vad kul :D tänk att det blev något nu när det inte fanns några symptom! Hoppas det håller sig! Åh vad glad jag blir för er! Grattis!
  • Supertrio
    Emilix skrev 2020-01-20 06:02:07 följande:

Wow vad spännande, är det erat första barn? :)

Jag är på ÄL+7 bara, längtar tills jag kan börja testa <3

Det blir isf vårt tredje barn<3 Men måste ta fler test för att våga tro på det...
  • Supertrio
    Loea skrev 2020-01-20 06:16:13 följande:

WOW!! Vad kul :D tänk att det blev något nu när det inte fanns några symptom! Hoppas det håller sig! Åh vad glad jag blir för er! Grattis!

Eller hur, så sjukt!? Har ju inga symptom!? Jag vågar inte riktigt ropa hej ännu.. måste ta fler test för att våga tro på detta:/ Och det är ju väldigt tidigt.. ska ju inte ha mens förrän på lördag. Så kanske ska börja med att vänta ut mensen.. åh så nervöst.
  • Emilix
    Supertrio skrev 2020-01-20 07:00:20 följande:

Det blir isf vårt tredje barn<3 Men måste ta fler test för att våga tro på det...

Åh vad mysigt med många barn <3

Vi är på första försöket med bebis nr 2, storasyskonet är född i oktober-18 :)
  • Loea
    Supertrio skrev 2020-01-20 07:02:14 följande:

Eller hur, så sjukt!? Har ju inga symptom!? Jag vågar inte riktigt ropa hej ännu.. måste ta fler test för att våga tro på detta:/ Och det är ju väldigt tidigt.. ska ju inte ha mens förrän på lördag. Så kanske ska börja med att vänta ut mensen.. åh så nervöst.

Ja det är nackdelen med att man får ett plus tidigt, man hinner oroa sig så mycket innan bim ens varit. Hoppas tiden går fort! Om det ens är möjligt när man är i ett sånt läge. Håller tummarna iaf! :)
  • Önskarbebis2020

Så var det för mig också på ÄL+11 och sen på ÄL+12 hade det stegrat Det är jobbigt och läskigt att veta så ?tidigt? men jag är i v 6 nu (5+1) och ännu har allt gått bra vad jag vet. Stort lycka till och grattis!!
  • Fantasifulltnamn

Hej allihopa, var tänkt att jag skulle ha en familjelivs paus.. Men ja nu sitter man här.. Vet inte när jag har bim eller när äl var. Men tog test idag, fick svagt streck på två utav dom. Men cb early var blankt. Slängde alla testen, hatar förvirringen. Vet inte ens om det syns när jag lägger upp här och kvalitén blir sämre.
  • Mammaresan
    Supertrio skrev 2020-01-20 07:02:14 följande:

Men åh så spännande! Du får lägga upp bild på kommande test! :D