BIM januari
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Läs på om munkpeppar oxå! :)
Har du bara kört med digitala test? Jag bytte från dom till vanliga stickar då jag ofta fick POS utslag på digitala. Är ju vanligt att man ligger högt i lh om man har tex pcos. Tycker det blev lättare att avläsa styrkan med stickor:) vi ligger på äl+6 så vi inväntar att kunna ta gravtest framöver:)
Ah har testat vanliga stickor också men har aldrig fått positivt på dem så tänkte denna cykel att jag testar digitala men det går Inge bra de heller haha!
Åh vad spännande! Har du några symtom såhär långt? Vad sa du, tempade du också?:)
Hoppas på det! Visst är det så att ägget fäster 5-6 dagar efter? Isåfall skulle det ju kunna stämma med tempen.
Tack för tips! Har du testat det?:)
Okej skönt att höra! Jag äter bara vitamin kvinna men är sugen på omega 3 också men fanns så många olika när jag googlade så kom av mig haha, finns det olika och vilken rekommenderar du isåfall?:) är det inte folsyra och vitamin d i Vitamin kvinna?
Så knepigt, förstår att det blir väldigt frustrerande!
Jo jag tempar, hade dig igår men nu högr igen imorse:) inte ett enda symtom, men har inte haft det förut heller:) hoppas ju att det går vägen men känns osannolikt att lyckas bli gravid två cykler i rad:/
Inte tillräckligt med folsyra i vitamin kvinna (inte d vitamin heller enligt mig). Jag har ingen speciell omega 3, vi har kört på en som finns hos Ica maxi som vi varit nöjda med :)
Ja något sånt tror jag? För jag hade också tempdipp i förrgår på äl+5/6 så de kanske är så :D
men alltså idag.. brösten gör sååå ont!!! Jag har vaknat av att jag kommer åt dom :( huva!
Alltså så konstigt, två cykler i höstas så kände jag av äl jättemkt och hade väldigt många symtom så trodde verkligen att jag var gravid. Och förra cykeln hade jag inga symtom alls och just nu har jag inga symtom heller på att äl är på g. Så konstigt hur kroppen beter sig!
Man vet aldrig, har läst om flera som blivit gravid direkt efter missfall så vi får hålla tummarna! När du har bim? :)