• boshab

BIM januari

Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!

4/1 - boshab

• Svar på tråden BIM januari
  • Planerarsyskon2020

Bim +3 och fortfarande negativa stickor.... Som sagt likadant förra gången att jag plussade bim +4/5. Men fuck vad irriterande det är.

• rmj

ÄL + 10 BIM -4 får jag detta test! Tredje försöket och jag är så lycklig att jag skakar!

• s0ff
    amandakollb skrev 2020-01-18 07:22:10 följande:

Då kanske jag ska våga testa apiforce.. så svårt att veta när man ska börja testa med ägglossningstester samt har aldrig fått ett enda positivt men ser ju att tempen har gått upp efter så måste ju haft ÄL, så svårt detta haha!

Hur länge har ni försökt?:)

Håller med! Det går åt en hel del tester när man är så oregelbunden....

sen i mars 2019.. en cykel med Apiforce. Snart två, mensen kommer imorgon, om jag ska lita på tempen som dalar :((
  • rmj
    Snarttrettiochtrevar89 skrev 2020-01-18 09:03:55 följande:

GRATTIS!!

Tack så hemskt mycket :)
  • EllaLo
    rmj skrev 2020-01-18 08:09:44 följande:

ÄL + 10 BIM -4 får jag detta test! Tredje försöket och jag är så lycklig att jag skakar!

Stort grattis :D
  • Snarttrettiochtrevar89

BIM idag och inte minsta spotting eller känsla av mens. Istället är jag hungrig och trött. Två gånger har det läckt en droppe mjölk ur mitt ena bröst vilket ALDRIG brukar hända. Åtminstone inte så jag märker det. Måste skaffa test så jag kan få svar idag!

• rmj
    EllaLo skrev 2020-01-18 09:27:22 följande:

Stort grattis :D

Tack så jättemycket :)
  • norrpreg

Jag måste bara få hoppa in i tråden snabbt.. bim -3/2 idag och igår fick jag världens mensvärk men ingen mens. Brukar få mensvärk dagen innan eller samma dag som jag ska ha mens. Sen kommer de typ ljusrosa flytningar som sedan blir brunt. Fortsätter ha en jävla mensvärk och så lite ?blod?, blöder annars mängder. Sen slutar de i 5h börjar om igen och slutar. Inatt vaknar jag av att jag mår så illa att de känns som att jag ska spy och så har de börjat om igen med lite blod. Tog ett test för måste veta men de visade såklart negativt, vad är detta?? Jag har regelbunden mens som alltid är likadan varje månad och såhär har de aldrig varit. Måste tillägga att vi vill ha barn, har försökt ordentligt 10ggr och varit utan preventivmedel i 2 år.

• ally01
    amandakollb skrev 2020-01-18 07:19:16 följande:

Ah har tagit flera gravtest samt tempar så ser att tempen har gått ned :/ hur länge har ni försökt? :)

Okej ja då har du ju bra koll på äl. Jag började trampa denna månad vilket var bra eftersom jag har haft typ 8pos äl test denna månad så hade varit ännu mer förvirrad utan:) vi är bara på försök två, har ett barn sedan tidigare. Försök 1 blev jag gravid med missfall typ 4 dagar efter plus. Nidå?
Svar på tråden BIM januari