BIM januari
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Jag hoppade över en dag och tog ett test idag, så i onsdags ÄL+11 och sedan idag ÄL +13 (BIM +1) idag och testet var mycket starkare. Hur gjorde du, tog du nått idag elr skippade du? :) Hur lång är din lutealfas? :)
Ja tempen det mesta och jag är livrädd att något ska gå fel och tempen sjunker. Men min har skjutit i höjd nu, 36.39 igår och 36.47 idag, har i princip aldrig över 36.30 annars i lutealfasen, oftast på 36.20 nått i lutealfas :P
Hur var det, hade du kollat med graviditetstest? Hört att vissa även får utslag på ältest vid graviditet:)
Hur var det, hade du kollat med graviditetstest? Hört att vissa även får utslag på ältest vid graviditet:)
Åh känner precis så. <3
Ni vet den här känslan "det händer inte mig"? Precis den har jag när jag tänker på att jag skulle kunna få barn. Varför ?? Är ju jättetråkigt att känna så . Vårat nionde försök och går det inte nu så börjar man ju automatiskt tro nåt är fel...även om det är normalt att det tar ett år t.ex. Ååh alla dessa tankar
Samma här, även fast jag är utredd tänker man ju att det är något dolt fel. :(
Vad tror ni..? Jag är skakis haha. Bim-5 testa tidigt