BIM januari
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Har försökt sen juli månad. Har heller inte jätte symtom vilket är ovanligt för mig. Har i flera mnd trott varje gång att Nu är jag gravid då jag haft så mkt symtom. Lika besviken varje gång. Mna kan ju hoppas att det med att inte ha symtom alls faktiskt är ett symtom om du förstår hur jag menar =) Vill inte vara negativ, för jag hopas verkligen för din skull att mensen inte kommer men man har ju varit med om att det vid bim kommit små droppat blod sen inget mer men så några dagar efter kommer den som ett brev på posten =(
Ta ett test, meddela gärna hur det går *håller tummarna*
Själv ska jag testa i morn, måndag =)
Fialotta meddelandet var till dig, men glömde citera =)
Skulle snarare säga att de e för sent för nidblödning. Niden är väl när äggrt sätter sig?:)
Har försökt sen juli månad. Har heller inte jätte symtom vilket är ovanligt för mig. Har i flera mnd trott varje gång att Nu är jag gravid då jag haft så mkt symtom. Lika besviken varje gång. Mna kan ju hoppas att det med att inte ha symtom alls faktiskt är ett symtom om du förstår hur jag menar =) Vill inte vara negativ, för jag hopas verkligen för din skull att mensen inte kommer men man har ju varit med om att det vid bim kommit små droppat blod sen inget mer men så några dagar efter kommer den som ett brev på posten =(
Ta ett test, meddela gärna hur det går *håller tummarna*
Själv ska jag testa i morn, måndag =)
Nu fick jag lite blod, smådroppar och lite på pappret så troligen kommer väl mensen denna mnd trots allt =( Jag som tyckte allt var annorlunda denna mnd. Rejäla humörsvängningar vilket jag inte har under pms. Inga andra symtom alls och inga symtom alls tolka jag som ett symtom då jag alla andra mnd alltid har massa symtom. Sååå typiskt. Prickade in ÄL denna månad också med ÄL sticka.
=(
Jag förstår precis vad du menar! Precis så hade jag..
jaha ja då låter de ju lovande! Min mage har varit under all kritik, kanske är symptom de å?!
Jaha när blir de? Torsdag? Jag tänkte ta första på tisdag då är de äl+9/10 :) hur jag nu ska kunna hålla mig dit hehe
Spännande!! Du får hålla mig uppdaterat när du tagit ditt första!
Jaa tidigast torsdag men ska nog vänta till fredag, om jag orkar haha.. helst hade man ju börjat idag. Hade en tempdipp idag till 36,5 idag, igår morse hade jag 36,9 men har också sovit lite dåligt inatt..
Det går ju alltid att prova en månad och blir cykeln konstig så är det ju bara att sluta till månaden efter:)
Jo jag har väll funderat på det om det är så att jag inte lyckas bli gravid, men nu har jag ju ändå blivit det två gånger utan större besvär. Men tänker att man kan ju alltid ringa vården och höra hur de resonerar om saker då ni prövat längre än mig:) hur går det med ältesten nu, fortsatt ingen stegring?
Jag äter både rosenrot och apiforce det här försöket. Min cykel är som vanligt förutom huvudvärk av rosenrot. Äter även nattljus på kapsel, folsyra, d-vitamin, vitamin kvinna och omega 3.
Ja absolut de ska jag :D
Ja de är ju dedär med att orka vänta.. haha :) kanske faster ägget idag?? Hoppas!
Idag blev det också en blinkande gubbe så ingen stegring.. men vi fortsätter ha sex varannan dag så hoppas vi att det ska ta sig ändå, när väl ägglossningen bestämmer sig för att inträffa.. men så segt med denna väntan!! Vi har pratat om de men vi sa igår att vi väntar 2-3 månader och sedan hör av oss till någon klinik.
hur ligger du till i cykeln nu? Går ni också och väntar på ÄL? :)