Inlägg från: Bäbävitalamm |Visa alla inlägg
  • Bäbävitalamm

BIM januari

Jag kastar mig in här med :D jag har bim den 27/1. Tog ÄL-test som visade positivt förra fredagen!

• Bäbävitalamm
    Supertrio skrev 2020-01-20 17:20:33 följande:

Imorse på ÄL+10 tog jag detta predictor early. IRL ser man ett ljusrosa svagt streck:) Köpte fler early test som jag ska tänkte ta imorgon och på onsdag. Hittade dock ett vanligt RFSU-test i badrumsskåpet, alltså inte ett tidigt gravtest, som jag tog nyss. Fick detta:

Vad tror ni?:))

Det där är positivt :D Grattis!!!!!
  • Bäbävitalamm

Negativt test idag igen... är visserligen bara på bim-2 och har aldrig plussat förrens bim+3... Men jag känner mig inte gravid överhuvudtaget. Så nu vill jag bara att mensen ska komma så man får det överstökat :(

• Bäbävitalamm
    MissJibs skrev 2020-01-25 08:08:09 följande:

Ngn som känner igen att d drar/spänner i livmodern innan plus? Vet inte var i cykeln jag e pga missfall. Blödde ju från mensdag o 21 dagar framåt. Tog ett Babyplan testa tidigt imorse o kunde skymta ngt vääääldigt svagt. Men jag vet inte hur jag ska tolka d. Jag såg d me blotta ögat, behövde inte vinkla eller dylikt. Kom inom tidsramen för när testet ska läsas av. Hade äl flytningar i söndags o tycker därför d borde va oerhört tidigt för ett tidigt plus.

Det var mitt första graviditetstecken :) du kanske är höghormonare och plussar tidigt :)
Svar på tråden BIM januari