BIM januari
Nu har äl varit, så hoppar in här. Nu är det ytterligare 2 långsamma veckor som hägrar.
Bim 28/1
Nu har äl varit, så hoppar in här. Nu är det ytterligare 2 långsamma veckor som hägrar.
Bim 28/1
Ni vet den här känslan "det händer inte mig"? Precis den har jag när jag tänker på att jag skulle kunna få barn. Varför ?? Är ju jättetråkigt att känna så . Vårat nionde försök och går det inte nu så börjar man ju automatiskt tro nåt är fel...även om det är normalt att det tar ett år t.ex. Ååh alla dessa tankar
Äl+6 idag. Brukar alltid ha rejält ont i brösten och molvärk från äl till mens. Nu knappt nåt alls. Känner inget alls. Undrar om äl uteblev :(
Också ÄL 6 här. En liten blödning idag och (sorry för infon) men KOPIÖSA mängder flygningar i två dagar! Brukar ALDRIG ha det!
Kanske var lite otydlig, jag menar att jag har ett tydligt streck men inte i kontrollrutin, det sitter under den genomskinliga plasten. Men det var ett tydligt streck och såg inte ut som bara färg som samlats. Men i övrigt ser det tokblankt ut Jaja, hopas kan man alltid!
Om ni undrar varför det står förstagångsgravid i min profil är det för att jag var gravid när jag skapade kontot för ett par år sen, men fick missfall då.
Är på samma dag som många andra idag. Också fått helt blankt på testlagret idag :/
Försök 8. Bim-2. Bara att ge upp.
Fått spök på två test idag. Varför dessa spök som gör att man inte kan sluta stirra :(
Nåväl, bara invänta mensen nu. Igen.
Bifogar spöken även om det inte lär synas nåt här.
Allt hopp försvann i morse
Absolut att tempen igår inte gick att lita på men den sjönk i morse och allt hopp försvann. Samtidigt som allt hopp om att kunna se på tempen försvann, har haft en så annorlunda kurva mot alla andra månader och det verkar inte betyda något särskilt ändå!
Kommer sluta tempa och bara hoppas att en dag är vår tur.
BIM idag, vad tror ni?
Då kanske tempen inte fungerar tillförlitligt för alla?
Nu är även mitt 6:e försök kört kära vänner :( bara att invänta mensen. Trodde att bim var idag, flo och premom sa det och jag tyckte det stämde bättre med min äl-känningar, tempdipp en och jämfört med tidigare månader men antar att bim är i morgon så mensen kommer väl under dagen el i morgon. Brukar nästan alltid få min mens på morgonen eller under förmiddagen. Så deppig, vet verkligen inte om jag orkar fortsätta.
Ja så himla hopplöst! Jag brukar tillåta mig att ha en eller två deppdagar sedan kommer ju oftast hoppet tillbaka. Men jag fick en dotter för 10 år sedan när jag var 23. Det tog sig på andra försöket, vi försökte inte ens aktivt och jag hade inte koll på min cykel i huvud taget. Känns typ som att jag inte kan bli gravid längre, att jag väntade för länge och att endometriosen kommit i vägen.
Känner mig just nu evigt tacksam för det barn jag har! Men vi får ju tänka på att det också kan ta lite längre tid i vår ålder. Inte för att vi är gamla men rent fertilitetsmässigt... Tog 9 mån för min kusin som är i samma ålder med hennes sista. Hennes första blev til med ivf efter 2,5 år. Barn 2 kom naturligt på första försöket.