MyLonging skrev 2017-12-19 21:59:17 följande:
Jag brukar också må bäst runt ÄL sen ungefär en vecka innan mens blir jag som mest hängig. Min BIM är runt 7/1 då mina 3 sista cyklar börjat den 7:e .
Ja altså detta med tabletter tar lite tid att komma i rutin med haha. Fungerar det inte nu så kommer jag prova denna någon gång till kanske med någon månads mellanrum.
Ah okej, jag har BIM 30/31 dec. Ganska skönt att de är innan nyår, kan jag dricka vin som plåster på såren på nyårsafton. Alkohol är nått som jag egentligen inte dricker ofta,men sen vi börjat försöka så har jag fått för mig att jag måste passa på nu innan man blir gravid!:,)
Så jäkligt med dina två gravida kompisar på nyårsafton. Hade dött! Min bästa vän som nyss blev gravid står jag inte ut med.. Hon ska av någon anledning uppdatera om exakt alla gravsymptom via sociala medier till mig fast hon vet hur det ligger till, jag svarar inte ens. Så har fått för mig att hon gör det lite för att jävlas.. Eller så är det bara så det känns för att jag är så bitter. Men jag jobbar på det.