Anonym (VågaTro) skrev 2018-01-01 13:00:04 följande:
Gah,har inte fått min mens. Genomsnittet för mig ligger på cykeldag 26. Men har även fått på dag 25 och 27 ibland.
Idag är det cykeldag 28!!! En dag hit och dit men man kan ju inte annat än sväva på moln!
Trodde jag skulle fira in nyåret med mensen men när den inte kom firade jag in det med världens hopp inför det nya året, mkt bättre visade det sig att fira så!
Jag är mkt medveten om att den likaväl kan komma på tisdag som dom flesta kalendrar lovar. Kan inte testa mig förens imorn på morgonen heller..
Har så ont i brösten och förkyld. Vet inte om de är förkylningen som orsakar ont i brösten eller vad.
Alltså shit tänk om!!!! Gott nytt år på er alla :)
Gott nytt år! Jag håller tummarna för dig, tänk om 2018 blor ett bra år för oss alla. Briukar du ha ömma bröst innan BIM? Så spännande, uppdatera oss gärna om hur det går.
Vi hade ju BIM samtidigt och jag har inte heller fått någon mens ännu.
Insåg dock att dag 28 är imorgon, vilket är så långt den har väntat med att komma som längst efter förlossningen. Den lär säkert komma imorgon, verkar som om min cykel håller på att rätta till sig och ställa in sig på 28 dagar precis som förut, vilket är skönt ändå.