Halloj.
Började ju blöda två dagar innan bim och det fortsatte. Tror de kommer sluta helt idag. Dock har de varit sjukt lite mängd. Kunnat haft trosskydd bara i stort sett. Så denna mens är inte alls som den brukar. Men sen sista missfall har jag faktiskt haft ganska ojämnt flöde, bara lite i två dagar, störtblöder dag tre, nästan inget dag fyra osv. Och så jag har vid nått tillfälle haft rosa flytningar emellan mens och äl och haft lite svag molvärk till och från nästan varje dag sen dess med. Måste verkligen kontakta bm efter helgerna. Men jag är inte gravid och cellproverna jag tog i oktober va normal så.
Så humöret är verkligen i botten, bara känner mig ledsen hela dagarna och och tror att vi aldrig kommer få nått barn. Inte nog med de så fikade vi med exet och hans familj på juldagsmorgon när vi hämtade min son. Myste med deras lilla bebis i mitt knä och får frågan ännu gång om jag och sambon inte ska ta och skaffa barn "är väl dags för er att skaffa barn nu". Snart brister de för mig och jag kommer råka vräka ur mig hur de ligger till. Svarar liksom bara "Jarå de kommer nått tag det med". Men frågan är, står man hellre ut med frågor och påhopp om när vi ska skaffa och att vi borde skaffa, eller frågor om hur det går, har de tagit sig än, är du gravid än? Jaani tjejer, jag ger upp med allt snart.