MyLonging skrev 2017-11-30 17:58:12 följande:
Ja du det är en bra fråga. Livet har varit i full gång och har nog mest inte haft tid till det. Sedan har jag ju blivit gravid och tänk att då kommer det säkert kanske fungera igen. Ja det är en ändå lång historia. Jag tog faktiskt hjälp förra året i februari och det var meningen att jag skulle börja på Letrozole vid nästa cykel med hipp som happ blev jag gravid och va gravid till 11+ sen visade sig vara ett MA. Har nog tänkt att jag kommer bli gravid igen. Nu har det dock gått månad efter månad utan nått.
Vi ska till Thailand i slutet av januari, blir det inget innan dess så kommer ska försöka få mig en utredning.
vad kul att du hakat på här, vart i cykeln är du?
Ja, det förstår jag ju egentligen. Hade också avvaktat om vi fått till något plus på vägen även om det inte slutade som det skulle. Vi har ju inte ens lyckats plussa...
Härligt med Thailandsresa, hoppas det tar sig när ni får miljöombyte och möjlighet till avkoppling!
Jag är på BIM -2-6 eller hur man ska uttrycka det. Känner mig dock skeptisk till att det skulle vara någon graviditet på G då jag hade fortsatt värk i ländryggen efter när min förmodade ÄL var samt att "menshumöret" ger sig till känna så smått. Men den som lever får se.