Anonym (VågaTro) skrev 2017-12-04 22:57:47 följande:
Ja exakt.. Sambon gillar inte alls när jag börjar skriva här på familjeliv, han har som kopplat ihop det med att jag börjar må ännu sämre. Kanske han har rätt ibland, men detta ämne är inget jag orkar prata om med mina närmsta,så det avlastar enormt i vissa stunder att veta att man trotsallt inte är ensam. Prestationsångesten eller vad det nu är känns nog jobbig fastän det bara är min sambo som vet om. Jag har berättat åt en utav mina bästa vänner,men bara för att hon bor långt borta och inte alls är intresserad av en tvåa ännu.
När har du BIM ? Jag har BIM på torsdag,men fick lite blödningar redan idag.Finnar och PMS. Så detta bådar inte gott.. Men de är inte kört än ;))
Tror din sambo har rätt, samtidigt som det, som du säger, är skönt att få ventilera sig med andra som befinner sig i samma situation.
Åh, trist med blödningar. Brukar du kunna ha mens som diffar på ett par dagar?
Min mens brukar hoppa några dagar hit och dit. Idag är jag på dag 27 och har inte fått någon mens ännu. Självklart sitter jag ju här nu och inbillar mig att vi faktiskt lyckats få till det fasten jag var så säker på att mensen var på väg för ett par dagar sen. Tänker inte köpa något test förrän på fredag om jag ännu inte fått mensen. Är nästan rädd för besvikelsen det kommer att ge om det är negativt.
Appropå fertilitetspaketen ska jag nog också skaffa ett (om inte...). Borde man kanske besöka vårdcentral för att kontrollera eventuella vitaminbrister eller så, det kan ju definitivt inverka på barnlösheten!?