• Anonym (Blyg)

Nyfiken på andra tjejer är själv tjej

Jag har kommit fram till att jag känner en väldigt stor attraktion till andra tjejer men pga hur mitt liv ser ut kan jag inte vara öppen med detta. Vilket gör det svårt att komma i kontakt med andra tjejer. Lever idag i ett hetrosexuellt förhållande men min man vet min läggning och har inga problem att jag skulle träffa andra tjejer. Men mitt problem är att jag är lite blyg för jag vet inte hur man flörtar med tjejer eller ser att dom är intresserade hehe. Så om det finns andra tjejer som känner som mig och vill skriva eller ge mig några råd så vore det roligt?! Jag har alltid tyckt att en tjejs fina former är så mycket vackrare än en mans. Eller tjejer som kanske vill ses får också gärna skriva!!

• Svar på tråden Nyfiken på andra tjejer är själv tjej
  • Wench85
    erisara89 skrev 2018-09-29 20:33:18 följande:
    Lyckas inte pma dig. Skriv gärna till mig :)
    :*
  • Tjejtjusare
    Anonym (Karin) skrev 2018-09-29 21:08:28 följande:

Har på senare år och sedan jag blev singel märkt hur jag tittar mer och mer på andra tjejer.

Speciellt i duschen efter träningen. Fantasierna spinner loss när jag ser något vackert. Ställer jag mig i "rätt" dusch har jag perfekt utsikt över vad andra gör.

Hur kändes det att slicka en tjej för första gången?

Någon som vill berätta...?

Som att kyssas fast snäppet bättre. Finns nog inget som får mig att tända till som när jag får gå ner på en kvinna :P
  • Anonym (Vill testa)

Hej, jag har en fantasi jag skulle vilja ta upp. Startade en tråd under trekant/ swingerclub men fick inget svar och denna tråd passar ju perfekt! Så testar här ???? Jag är lyckligt gift med världens bäst man, kunde inte fått någon bättre! Vi har fantastiskt bra sex och trots många års äktenskap utforskar vi vår sexualitet med lekar, kläder, sexleksaker! Till saken är att jag i många år haft en fantasi att jag skulle vilja ligga med en tjej, slicka henne och gärna att han är med och tittar på om han vill och om tjejen vill också aktivt vara med i en trekant men jag skulle inte vilja att han har penetrationssex vaginalt med henne. Jag är inte så road av porr men ömma scener där en tjej slickar en annan både i slidan och analt får igång mig rejält. Blir även upphetsad när min man utför det på mig förståss. Jag har tänkt att denna önskan också skulle kunna tillgodoses på swingerclub. MEN nu till kruxet. Jag är paniskt rädd för könssjukdomar! Med min man vet jag vad jag får, vi har aldrig varit otrogna mot varandra, vi älskar varandra högt, trivs i varandras sällskap och har fantastiskt bra sex! När vi sexpratar om våra fantasier så har jag berättat det här och han är inte främmande för det. Inte så att han någonsin själv tagit upp det men säger att om jag vill kan han vara med. Han vill inte att jag är själv med tjejen. Vi är båda "offentliga" personer vilket gör att vi är rädda för att vår, snarare min fantasi skulle läcka ut... Att försöka hitta någon på nätet känns också väldigt vanskligt, många kräver bild och är rädd att det kan användas i utpressningssyfte. Men jag är sugen, vill testa men vet inte riktigt hur... Bor i Stockholm, är över 40. Någon annan som känner igen sig och som tacklat "våra" svårigheter med rädsla för STD och anonymitet. Men känslan av att vilja vara med en annan kvinna i sängen har blivit allt starkare. Är så sjukt sugen men vet inte hur vi går vidare. Är det någon annan som varit i samma sits och hittat en bra väg? Jag är inte intresserad av sunkiga klubbar utan i så fall mer exklusiv touch på det hela. Och NEJ, detta är inte en invit! Tacksam för svar och ha en bra dag!

• Anonym (Vill veta)
    Nyfiketsug skrev 2018-08-11 07:39:16 följande:

Finns nära ????????????

Är även enormt lockad att få fullfölja fantasierna,

O faktiskt testa o vara med en tjej på riktigt ????

Tjejtjusare skrev 2018-10-01 19:22:07 följande:

Som att kyssas fast snäppet bättre. Finns nog inget som får mig att tända till som när jag får gå ner på en kvinna :P

Min dröm är och få veta hur det känns o bli slickad av en tjej, jag tror att det är underbart.

Är också gift men fantisera om en kvinna.
  • Anonym (Vill veta)
    Nyfiketsug skrev 2018-08-11 07:39:16 följande:

Finns nära ????????????

Är även enormt lockad att få fullfölja fantasierna,

O faktiskt testa o vara med en tjej på riktigt ????

Tjejtjusare skrev 2018-10-01 19:22:07 följande:

Min dröm är och få veta hur det känns o bli slickad av en tjej, jag tror att det är underbart.

• Anonym (Vill veta)
    Anonym (Vill testa) skrev 2018-10-05 10:11:17 följande:

Hej, jag har en fantasi jag skulle vilja ta upp. Startade en tråd under trekant/ swingerclub men fick inget svar och denna tråd passar ju perfekt! Så testar här ???? Jag är lyckligt gift med världens bäst man, kunde inte fått någon bättre! Vi har fantastiskt bra sex och trots många års äktenskap utforskar vi vår sexualitet med lekar, kläder, sexleksaker! Till saken är att jag i många år haft en fantasi att jag skulle vilja ligga med en tjej, slicka henne och gärna att han är med och tittar på om han vill och om tjejen vill också aktivt vara med i en trekant men jag skulle inte vilja att han har penetrationssex vaginalt med henne. Jag är inte så road av porr men ömma scener där en tjej slickar en annan både i slidan och analt får igång mig rejält. Blir även upphetsad när min man utför det på mig förståss. Jag har tänkt att denna önskan också skulle kunna tillgodoses på swingerclub. MEN nu till kruxet. Jag är paniskt rädd för könssjukdomar! Med min man vet jag vad jag får, vi har aldrig varit otrogna mot varandra, vi älskar varandra högt, trivs i varandras sällskap och har fantastiskt bra sex! När vi sexpratar om våra fantasier så har jag berättat det här och han är inte främmande för det. Inte så att han någonsin själv tagit upp det men säger att om jag vill kan han vara med. Han vill inte att jag är själv med tjejen. Vi är båda "offentliga" personer vilket gör att vi är rädda för att vår, snarare min fantasi skulle läcka ut... Att försöka hitta någon på nätet känns också väldigt vanskligt, många kräver bild och är rädd att det kan användas i utpressningssyfte. Men jag är sugen, vill testa men vet inte riktigt hur... Bor i Stockholm, är över 40. Någon annan som känner igen sig och som tacklat "våra" svårigheter med rädsla för STD och anonymitet. Men känslan av att vilja vara med en annan kvinna i sängen har blivit allt starkare. Är så sjukt sugen men vet inte hur vi går vidare. Är det någon annan som varit i samma sits och hittat en bra väg? Jag är inte intresserad av sunkiga klubbar utan i så fall mer exklusiv touch på det hela. Och NEJ, detta är inte en invit! Tacksam för svar och ha en bra dag!

Va underbart att du o din man ändå pratar om det.

Du skulle säkert få många erbjudande om det gick och svara dig privat.
  • Tjejtjusare
    Anonym (Vill veta) skrev 2018-10-05 13:59:58 följande:

Det enda sättet att veta är att slå slag i saken ;) Kan nästan garantera att du inte kommer bli besviken :)
  • Anonym (Em)

Själv var jag med en tjej när jag var 20- års åldern, och även 4 -kant med ett annat par. Är väldigt öppen för att testa. Är nu 30+

Ångrar inget. Prova, ni kommer att ha en underbar upplevelse.

• Anonym (Vill veta)
    Tjejtjusare skrev 2018-10-06 10:47:57 följande:

Det enda sättet att veta är att slå slag i saken ;) Kan nästan garantera att du inte kommer bli besviken :)

Det som är svårt är och komma i kontakt med någon trevlig tjej. Helst när man är gift.
  • Tjejtjusare
    Anonym (Vill veta) skrev 2018-10-06 12:00:22 följande:

Det som är svårt är och komma i kontakt med någon trevlig tjej. Helst när man är gift.

Var bor du? :)
Svar på tråden Nyfiken på andra tjejer är själv tjej