• Anonym (Blyg)

Nyfiken på andra tjejer är själv tjej

Jag har kommit fram till att jag känner en väldigt stor attraktion till andra tjejer men pga hur mitt liv ser ut kan jag inte vara öppen med detta. Vilket gör det svårt att komma i kontakt med andra tjejer. Lever idag i ett hetrosexuellt förhållande men min man vet min läggning och har inga problem att jag skulle träffa andra tjejer. Men mitt problem är att jag är lite blyg för jag vet inte hur man flörtar med tjejer eller ser att dom är intresserade hehe. Så om det finns andra tjejer som känner som mig och vill skriva eller ge mig några råd så vore det roligt?! Jag har alltid tyckt att en tjejs fina former är så mycket vackrare än en mans. Eller tjejer som kanske vill ses får också gärna skriva!!

• Svar på tråden Nyfiken på andra tjejer är själv tjej
  • Rosenparadiset

Jag är gift men vill gärna testa alla känslor jag har för kvinna s kropp.

Måste ske i hemlighet så min man inte vet om det.

Haft en relation, kortvarig, med en tjej för många år sedan.

Vill komma i kontakt med er som gärna vill ses och kanske ha lite skönt ihop.

Jag bor utanför Karlstad, 37 år.

Skriv gärna till mig.

• anonym 97

Bor i Stockholms-området och är också riktigt sugen på att känna hur det är att röra och slicka en tjej. Ålder mellan 20-26 hade varit perfekt. Är själv 22. 

• Litenblå

Sambo, nyfiken, många fantasier om att vara med en tjej, väldigt blyg, 47år Dalarna, nån i närheten?

• truelovebirds

vi är ett par.

Jag (tjejen) kallar mig kanske inte bi, men jag gillar verkligen sex med annan tjej/kvinna. jag har tillsammans med min man träffat tjejer några gånger och vi har haft trekant. 

Har inte träffat tjej själv.

Vi är nu som par mer och mer nyfikna på att kanske träffa ett annat par, där kvinnan är intresserad av tjejsex.

Flera tjejer (eller par) här med liknande erfarenhet ?

• Wench85
    Revolutionerande resultat: 
    - samhällets acceptans för bi- och homosexualitet har ökat och fler vågar trotsa heteronormen
    - ökad individualisering och frigörelse från normen

Heja heja!

Men vad konstigt att vinkla det som att tjejsexet är så utbrett, när det redan i artikeln säger att 2014 har 8,7 % av kvinnorna haft samkönat sex, och 8,2% av männen. Ingen enorm skillnad direkt. 
  • lovisa191919
    anonym 97 skrev 2019-04-29 20:12:35 följande:

Bor i Stockholms-området och är också riktigt sugen på att känna hur det är att röra och slicka en tjej. Ålder mellan 20-26 hade varit perfekt. Är själv 22. 

hittat någon? /tjej 20
  • Anonym35år

Jag är i samma sits ! Tycker det är så jobbigt . Tänder så på tjejer .. skicka pm om du vill prata mer .

• elinaxelina

Jag är intresserad.

Jag är så otroligt nyfiken på att testa vara med en kvinna. Men jag har inte "hittat" någon ännu. Jag är blyg med detta och har inte kommit ut som bi.

Men jag vill verkligen.

Jag längtar efter att få ta på en kvinna och låta henne få ta på mig.

Jag är 22 år gammal, bor i Stockholm. Ni får jättegärna höra av er om intresset finns

• Anonym (Agnes)

Ser att en gammal tråd har fått liv igen men ni är ju några som skrivit nyss så;

Är själv lesbisk och gift men kan säga till er som är nyfikna på att ?testa? en tjej att det bästa är nog då att göra det med någon i samma situation, som definierat sig som hetero och vill prova att ha sex med en tjej.

Kan tipsa er om Facebook-gruppen ?Gay of Sweden? där det är MYCKET högt i tak, alla är välkomna. Många skriver öppet för att flirta och chatta utan att vara ute efter en relation, men det senare finns också.

Där kan ni hitta tjejer som är allt från bicurious till ärkeflator :)

• Andreac

Jag är också gift med en man män fantasin är att då vara med en annan kvinna att trekant med mannen. Har pratat med min man om detta så vi letar men det är inte helt lätt.

• Anonym (L)

Finns det nån tjej i Göteborg eller söder om? Nån som

kan tipsa om nåt lesbiskt event el club osv?

• kfh79

Hej! Jag bor i Göteborg och i samma situation. Är gift och 3 barn men tillslut accepterat att jag dras till kvinnor. Vill inte skilja mig. Har pratat med min man som är ok med att jag skulle träffa en kvinna. Skulle gärna vilja ha kontakt med andra kvinnor som oxå skulle vilja träffa en kvinna i närheten av Göteborg.

• carpediemo

Testar att uppdatera tråden också.

Är i ett förhållande där han vet och accepterar att jag är nyfiken på att ha sex med en tjej

Så finns du i Gävleborg med omnejd får du gärna skicka ett meddelande i min inkorg

• Anonym (Curious)

Samma sits här.. nyfiken!! Tär på mig! //Skåne

• Anonym (Tjej 28 år)

Hej,

Det är hopplöst att hitta ställen där man på ett naturligt sätt får ?det där? med en annan kvinna/tjej. Antingen blir det för mycket inriktning på sex eller helt inriktat på en vänrelation. Det optimala är att utveckla en väldigt nära vänrelation där man även kan vara fysisk med varandra så småningom, enligt min mening.

Jag har försökt finna den där bekväma tjejen som är nyfiken och likt mig vill utveckla en relation och inte bara ses som främlingar för att ligga och sen aldrig höras igen.

Skulle verkligen uppskatta att prata med likasinnade, så om du känner igen dig i det jag skrivit så får du gärna skriva. Har inga större krav på vart du finns eller ålder, man kan alltid skriva ändå.

Jag är för övrigt en tjej i Väst som är 28 år, gift och har barn. Mannen är fullt medveten.

Svar på tråden Nyfiken på andra tjejer är själv tjej