• Anonym (Blyg)

Nyfiken på andra tjejer är själv tjej

Jag har kommit fram till att jag känner en väldigt stor attraktion till andra tjejer men pga hur mitt liv ser ut kan jag inte vara öppen med detta. Vilket gör det svårt att komma i kontakt med andra tjejer. Lever idag i ett hetrosexuellt förhållande men min man vet min läggning och har inga problem att jag skulle träffa andra tjejer. Men mitt problem är att jag är lite blyg för jag vet inte hur man flörtar med tjejer eller ser att dom är intresserade hehe. Så om det finns andra tjejer som känner som mig och vill skriva eller ge mig några råd så vore det roligt?! Jag har alltid tyckt att en tjejs fina former är så mycket vackrare än en mans. Eller tjejer som kanske vill ses får också gärna skriva!!

• Svar på tråden Nyfiken på andra tjejer är själv tjej
  • Anonym (Nyfiken Gul)

Någon i tråden som gjort tjejdebut?
    Väntar på min. 

• Tjejtjusare

K

Anonym (Nyfiken Gul) skrev 2019-04-04 23:02:15 följande:

Väntar på min. 

Vill man så får man göra slag i saken själv...;) vart bor du?
  • Anonym (Emelie)

Tror det är många kvinnor som kan tänka sig att testa med en eller andra kvinnor men som gay själv så vill man inte ha sex med ett par kanske då man inte tänder på män alls.

Jag är i ett förhållande med en kvinna och vi har familj men kan också tänka mig ha sex utanför förhållandet men då endast med kvinnor. Man kan alltid gå med på QX eller skriva här. Kanske är det fler par som vi som hade kunnat tänka sig en trekant med tre tjejer? Eller att ses utanför hemmet men att vara ärlig med det med sin partner att man vill testa annat tror jag är viktigt.

• Anonym (anonym)

Jag känner likadant, svårt att hitta forum att hitta en kvinna att träffa.. Jag är öppen för förslag. Är gift men min man vet hur det ligger till.. 

• Tjejtjusare
    Anonym (Emelie) skrev 2019-04-05 15:31:12 följande:

Tror det är många kvinnor som kan tänka sig att testa med en eller andra kvinnor men som gay själv så vill man inte ha sex med ett par kanske då man inte tänder på män alls.

Jag är i ett förhållande med en kvinna och vi har familj men kan också tänka mig ha sex utanför förhållandet men då endast med kvinnor. Man kan alltid gå med på QX eller skriva här. Kanske är det fler par som vi som hade kunnat tänka sig en trekant med tre tjejer? Eller att ses utanför hemmet men att vara ärlig med det med sin partner att man vill testa annat tror jag är viktigt.

En trekant med två kvinnor vore en dröm. Svårt att träffa en kvinna så är det ens möjligt att hitta två på en och samma gång? :O
  • Contur

Jag är gift med en kvinna och längtar efter att vara med en annan kvinna. Söker spänning och pirr i magen. Någon som känner detsamma, hör gärna av er!

• Cecilia5382
    Anonym (Vill testa) skrev 2019-04-03 11:53:42 följande:

Är det någon i tråden här som lyckats träffas? Fantiserar att vara med en annan tjej. Smeka den mjuka kroppen och slicka och bli slickad...blir våt av bara tanken...

Skriv gärna till mig. <3
  • Cecilia5382
    Anonym (Nyfiken Gul) skrev 2019-04-04 23:02:15 följande:

Väntar på min. 

Skicka gärna meddelande till mig. ????
  • Anonym (Vill testa lesbisk kontakt)

Jag är tjej, bor i Värmland, 38 år, gift, men vill testa att ha sex med en kvinna

Svar på tråden Nyfiken på andra tjejer är själv tjej