• Anonym (Blyg)

Nyfiken på andra tjejer är själv tjej

Jag har kommit fram till att jag känner en väldigt stor attraktion till andra tjejer men pga hur mitt liv ser ut kan jag inte vara öppen med detta. Vilket gör det svårt att komma i kontakt med andra tjejer. Lever idag i ett hetrosexuellt förhållande men min man vet min läggning och har inga problem att jag skulle träffa andra tjejer. Men mitt problem är att jag är lite blyg för jag vet inte hur man flörtar med tjejer eller ser att dom är intresserade hehe. Så om det finns andra tjejer som känner som mig och vill skriva eller ge mig några råd så vore det roligt?! Jag har alltid tyckt att en tjejs fina former är så mycket vackrare än en mans. Eller tjejer som kanske vill ses får också gärna skriva!!

• Svar på tråden Nyfiken på andra tjejer är själv tjej
  • Anonym (Blyg)
    Anonym Jjjj skrev 2017-10-31 22:53:23 följande:

Känner precis samma! Pratar gärna mer med dig.

Hej Jjjj!

Vad roligt :). Vill du skriva här eller ska vi ta det på privata meddelanden?
  • Anonym (Queen D)

Jag är inte ett dugg blyg MEN jag längtar så enormt efter en tjej och jag kommer aldrig till skott. Lever just nu med en manlig sambo som jag älskar. Men så fort som jag ska tillfredsställa mig själv så tänker jag på tjejer. Tänder nå enormt på tjejer. Vet inte vart man kan hitta dessa villiga tjejer heller?

• Ladyqueen

Jag är inte heller direkt blyg. Men när det gäller nya grejer så har jag min lilla skyddande bubbla som gör det svårt att ta kontakt med tjejer :P

• Anonym (Blyg)

Hej igen!

Jag är kanske blyg i början men jag har aldrig flörtat med en tjej eller gått längre än att kyssas med andra tjejer. Saken är den att jag har en manlig sambo som tillfredställer mig men jag vill även ha en tjej då jag blir väldigt attraherad av tjejer. ??

• Anonym (slickar upp er i brygga)

hej har 20 cm lång borde väl  bra eller.

• Anonym (same)
    Anonym (Blyg) skrev 2017-11-24 22:39:27 följande:

Hej igen!

Jag är kanske blyg i början men jag har aldrig flörtat med en tjej eller gått längre än att kyssas med andra tjejer. Saken är den att jag har en manlig sambo som tillfredställer mig men jag vill även ha en tjej då jag blir väldigt attraherad av tjejer. ??

Jag är som du, i samma sits.. Skriv om du vill:)
  • Anonym (slickar upp er i brygga)
    Anonym (same) skrev 2017-11-25 22:34:06 följande:
    Gärna skriv till mig.

• Anonym (Blyg)
    Anonym (same) skrev 2017-11-25 22:34:06 följande:

Hej!

Jag skriver gärna till dig men vill du ta det på privata meddelande? :)
Svar på tråden Nyfiken på andra tjejer är själv tjej