• Anonym (Blyg)

Nyfiken på andra tjejer är själv tjej

Jag har kommit fram till att jag känner en väldigt stor attraktion till andra tjejer men pga hur mitt liv ser ut kan jag inte vara öppen med detta. Vilket gör det svårt att komma i kontakt med andra tjejer. Lever idag i ett hetrosexuellt förhållande men min man vet min läggning och har inga problem att jag skulle träffa andra tjejer. Men mitt problem är att jag är lite blyg för jag vet inte hur man flörtar med tjejer eller ser att dom är intresserade hehe. Så om det finns andra tjejer som känner som mig och vill skriva eller ge mig några råd så vore det roligt?! Jag har alltid tyckt att en tjejs fina former är så mycket vackrare än en mans. Eller tjejer som kanske vill ses får också gärna skriva!!

• Svar på tråden Nyfiken på andra tjejer är själv tjej
  • Jannne k

Är de inne å va läbb i sverige i dag?? Tycker de blir mer å mer tjej + tjej Va är de för fel på en manns lämm???

• Jannne k

Är de inne å va läbb i sverige i dag?? Tycker de blir mer å mer tjej + tjej Va är de för fel på en manns lämm???

• Anonym (Lesbo)
    Anonym (Kvinna 37) skrev 2018-10-15 13:05:04 följande:

Jag har blivit så grymt sugen på tjejer på sista tiden. Är så trött på alla män som bara vill ligga med alla med två bröst och en fitta.

Så skicka ett PM om du vill träffas och sexa.

Ålder, utseende, personlighet, och intressen är inte så noga. Bara du är tjej/kvinna.

Får varningsflagga på denna. Skriver som en man alt någon som trollar?!
  • Anonym (Kvinna 37)
    elimo skrev 2018-10-16 13:15:31 följande:

Kan tänka mig att ha sex med dig också. Men då gäller det till att träffas.

Bra, då gör vi det.

Så jäkla skönt att dejta dig som tjej som liksom inte bara vill ligga med vem som helst. Killar är hopplösa.
  • Anonym (Lesbo)
    Jannne k skrev 2018-10-16 13:24:54 följande:

Det är inte mannens lem det är fel på utan män i helhet :P Jag attraheras inte av en manskropp eller psyke. Sex med kvinnor enligt min erfarenhet är så mycket skönare ;)
  • Jannne k

Frun börjar tala om tjejsex att hon är nyfiken å prova , de sägs ju att en kvinna slickar bättre en en man..

• Anonym (Vill testa)
    Jannne k skrev 2018-10-16 14:00:50 följande:

Frun börjar tala om tjejsex att hon är nyfiken å prova , de sägs ju att en kvinna slickar bättre en en man..

Jag tycker du skall gå henne tillmötes Förutsatt att du också vill testa! Min man vill tyvärr inte.
  • Anonym (Vill testa)
    Jannne k skrev 2018-10-16 14:00:50 följande:

Jag tycker du skall gå henne tillmötes Förutsatt att du också vill testa! Min man vill tyvärr inte.
  • Jannne k

Ja de vore häligt å få veta att hon har slickat mus men hon ska våga ta steget fullt ut

Svar på tråden Nyfiken på andra tjejer är själv tjej