• Anonym (Blyg)

Nyfiken på andra tjejer är själv tjej

Jag har kommit fram till att jag känner en väldigt stor attraktion till andra tjejer men pga hur mitt liv ser ut kan jag inte vara öppen med detta. Vilket gör det svårt att komma i kontakt med andra tjejer. Lever idag i ett hetrosexuellt förhållande men min man vet min läggning och har inga problem att jag skulle träffa andra tjejer. Men mitt problem är att jag är lite blyg för jag vet inte hur man flörtar med tjejer eller ser att dom är intresserade hehe. Så om det finns andra tjejer som känner som mig och vill skriva eller ge mig några råd så vore det roligt?! Jag har alltid tyckt att en tjejs fina former är så mycket vackrare än en mans. Eller tjejer som kanske vill ses får också gärna skriva!!

• Svar på tråden Nyfiken på andra tjejer är själv tjej
  • leedahl
    Anonym (S) skrev 2018-03-08 20:38:32 följande:
    Pratar gärna:)
    Kul!  Nu ser du min signatur så kan du skriva till mig:)
  • Anonym (G)

Finns många nyfikna på denna sida :)

Nyss kommit ur ett långt förhållande med en annan kvinna och chattar gärna med någon här.

Bor i Stockholm och är 30 år

• Melisss
    leedahl skrev 2018-03-09 07:50:52 följande:

Kul!  Nu ser du min signatur så kan du skriva till mig:)

Går inte att skriva till dig, du kanske kan skriva till mig? Nu syns min signatur:)
  • Anonym (Ragg(sockan))

Alltså tjejer, jag tycker det är trevligt det jag ser, ni har stor iver ser det ut som men använder ni detta som en ren raggningstråd? :) Ni är värre än oss grabbar när vi är i farten ju haha. Nej, ni behöver inte skälla ut mig för att jag är kille. Kör på, lycka till!

• Anonym (Biiii)
    Anonym (G) skrev 2018-03-10 10:50:44 följande:

Finns många nyfikna på denna sida :)

Nyss kommit ur ett långt förhållande med en annan kvinna och chattar gärna med någon här.

Bor i Stockholm och är 30 år

• Makarona

Här är en desperat! ;)

Har längtat hela mitt liv efter en tjej men snubbarna har stått på rad om man säger så. Kvinnor är betydligt mer svårflörtade! Nu är måttet rågat.

Skriv till mig. 24 år och bor utanför stockholm/Uppsala :D

• Anonym (goldenheart)
    Makarona skrev 2018-03-26 08:07:48 följande:

Här är en desperat! ;)

Har längtat hela mitt liv efter en tjej men snubbarna har stått på rad om man säger så. Kvinnor är betydligt mer svårflörtade! Nu är måttet rågat.

Skriv till mig. 24 år och bor utanför stockholm/Uppsala :D

Vad föredrar du? Att det är lätt att få till det, eller att det är svårflörtat?
  • BiSundsvall

Känner så igen mej. Lever i ett hetro förhållande men längtar efter att få träffa en tjej. Bor själv i Sundsvall. Finns det nån där runt 30-50 år?

Svar på tråden Nyfiken på andra tjejer är själv tjej