• Anonym (Blyg)

Nyfiken på andra tjejer är själv tjej

Jag har kommit fram till att jag känner en väldigt stor attraktion till andra tjejer men pga hur mitt liv ser ut kan jag inte vara öppen med detta. Vilket gör det svårt att komma i kontakt med andra tjejer. Lever idag i ett hetrosexuellt förhållande men min man vet min läggning och har inga problem att jag skulle träffa andra tjejer. Men mitt problem är att jag är lite blyg för jag vet inte hur man flörtar med tjejer eller ser att dom är intresserade hehe. Så om det finns andra tjejer som känner som mig och vill skriva eller ge mig några råd så vore det roligt?! Jag har alltid tyckt att en tjejs fina former är så mycket vackrare än en mans. Eller tjejer som kanske vill ses får också gärna skriva!!

• Svar på tråden Nyfiken på andra tjejer är själv tjej
  • Linnea9793

Lever också i hetro förhållande men är väldigt nyfiken på tjejsex, är 20 år men om nån av er är intresserad av att prata så skicka ett pm isåfall!

• Nyfiketsug
    Anonym (Bi) skrev 2018-05-29 09:22:13 följande:

Sambotjej på 26 år, i en heterorelation, i eskilstuna. Finns det någon likasinnad tjej i närheten ?

Finns nära ????????????

Är även enormt lockad att få fullfölja fantasierna,

O faktiskt testa o vara med en tjej på riktigt ????
  • erisara89

Känner precis samma sak som ni andra.

Skriv gärna meddelanden om någon vill prata :)

• Anonym (an)

Känner igen mig. Är lyckligt gift med en man. men har alltid haft en fantasi om att ha sex med en annan kvinna. 
    Det har kommit på tal om en tredeje part hemma men tycker att vi skall testa bårde man och kvinna.. dock är maken inte sugen på det med en till man..

• Wench85

Gud vilken underbar tråd! Många som tänker likadant och raggar friskt. Eller snarare bjuder in till raggning. Är det inte typiskt att vi kvinnor fått lära oss att vi ska invänta uppvaktning istället för att själva ta initativ. "skriv till mig!" snarare än att själva skriva liksom.

Med det sagt: jag är precis likadan. Jag är askass på att ragga. Har haft sex med ett par tjejer, men oftast med mycket alkohol inblandat.. Sedan har jag och maken haft lite eskapader med en extra tjej, och det är typ det hetaste jag vet. Och lite praktiskt - visar det sig att varken jag eller hon vet vad vi håller på med vet jag att han är en jäkel i sängen. ;) Men hellre än tillfälliga grejer på fyllan skulle jag vilja bygga upp en fin, återkommande relation där vi kan utvecklas sexuellt ihop. Första gångerna jag hade heterosex var det inte direkt några fanfarer och trumpeter, men sedan utvecklades ett grymt sexliv fram. Nog är det rimligt att en får testa och utvecklas och experimenteras lite med tjejer med. Ibland fantiserar jag om en blyg liten viol, ibland om en erfaren gudinna. Det har liksom sina lockelser både och. 

Kul att se att det är så många som tänker liknande. Kanske ska försöka mig på att lära mig att ragga på kvinnor? :D

• Wench85
    Wench85 skrev 2018-09-26 18:37:49 följande:

Gud vilken underbar tråd! Många som tänker likadant och raggar friskt. Eller snarare bjuder in till raggning. Är det inte typiskt att vi kvinnor fått lära oss att vi ska invänta uppvaktning istället för att själva ta initativ. "skriv till mig!" snarare än att själva skriva liksom.

Med det sagt: jag är precis likadan. Jag är askass på att ragga. Har haft sex med ett par tjejer, men oftast med mycket alkohol inblandat.. Sedan har jag och maken haft lite eskapader med en extra tjej, och det är typ det hetaste jag vet. Och lite praktiskt - visar det sig att varken jag eller hon vet vad vi håller på med vet jag att han är en jäkel i sängen. ;) Men hellre än tillfälliga grejer på fyllan skulle jag vilja bygga upp en fin, återkommande relation där vi kan utvecklas sexuellt ihop. Första gångerna jag hade heterosex var det inte direkt några fanfarer och trumpeter, men sedan utvecklades ett grymt sexliv fram. Nog är det rimligt att en får testa och utvecklas och experimenteras lite med tjejer med. Ibland fantiserar jag om en blyg liten viol, ibland om en erfaren gudinna. Det har liksom sina lockelser både och. 

Kul att se att det är så många som tänker liknande. Kanske ska försöka mig på att lära mig att ragga på kvinnor? :D

Och såklart - 32-årig snygg Göteborgare här om någon vill skicka pm! :p
  • erisara89
    Wench85 skrev 2018-09-26 18:39:40 följande:

Och såklart - 32-årig snygg Göteborgare här om någon vill skicka pm! :p

Lyckas inte pma dig. Skriv gärna till mig :)
  • Anonym (Karin)

Har på senare år och sedan jag blev singel märkt hur jag tittar mer och mer på andra tjejer.

Speciellt i duschen efter träningen. Fantasierna spinner loss när jag ser något vackert. Ställer jag mig i "rätt" dusch har jag perfekt utsikt över vad andra gör.

Hur kändes det att slicka en tjej för första gången?

Någon som vill berätta...?

• Anonym (Bitjejen)
    Anonym (Undrar) skrev 2018-05-29 19:06:52 följande:

Intressant detta. Jag blir lite nyfiken på hur man känner? Jag kan ju se om en tjej är attraktiv och vad en kille/ andra tjejer går igång på. Även om jag tittar på porr går jag själv igång på att se en man och en kvinna ha sex, även av att se tjejen (iaf kroppen). Däremot känner jag inte nån dragning alls till en tjej och att vara nära henne. Vet liksom inte vad jag skulle göra med en kvinna sexuellt.

Ni som är binyfikna, känner ni samma dragning som ni gör till män? Eller blir det på ett annat sätt?

Nu är ju inte jag binyfiken utan väl mer bi men svarar ändå, kan kanske vara intressant ändå.

Jag känner en sexuell dragning till kvinnor jag är attraherad av, det blir jag inte direkt om jag ser någon på avstånd, när jag träffar någon så kan det hända. Ja, på samma sätt som med män, för mig är det personen jag tänder på, det yttre ihop med personligheten.

Men för mig är min attraktion till kvinnor mer kopplad till sinnet liksom, att jag går igång på hur en del tittar uppskattande på mig och all subtil (och ibland väldigt direkt) flirt som faktiskt sker. Visste inte alls att så många kan tänka sig något med en annan kvinna som det är när jag inte kände såhär tidigare. Rent sexuellt så är jag inte attraherad av typiska kvinnliga attribut, mer en kvinnlig stil och en smal vältränad kropp.

Med en man så kan jag direkt känna hur jag mer tänder på kroppen, jag vet vad den skulle kunna åstadkomma för mig :) Stora starka händer t ex.
  • Wench85
    Anonym (Karin) skrev 2018-09-29 21:08:28 följande:

Har på senare år och sedan jag blev singel märkt hur jag tittar mer och mer på andra tjejer.

Speciellt i duschen efter träningen. Fantasierna spinner loss när jag ser något vackert. Ställer jag mig i "rätt" dusch har jag perfekt utsikt över vad andra gör.

Hur kändes det att slicka en tjej för första gången?

Någon som vill berätta...?

Första gången jag slickade en tjej var det mer upphetsande med "själva grejen" än vad vi faktiskt gjorde. Så är det iofs mycket med sex tycker jag generellt. Det är inte exakta centimetrar eller vinklar eller hastigheter etc som är det som definierar bra sex, utan mer helheten. Upphetsning, trygghet, lyhördhet, genuint intresse för varandra. 

Sen minns jag att första gångerna jag sexade med tjejer var jag osäker på hur en egentligen börjar och slutar. Med traditionellt heterosex är det ofta så deprimerande att mannens utlösning är målet och slutet. Det är enkelt på något vis. Men själv kan jag ha fantastiskt sex utan orgasm, såväl som att jag ibland kan komma flera gånger, ibland kan komma och sedan inte vilja/klara av minsta lilla fortsättning etc. Och så verkar de flesta andra tjejer också vara. Det är mer variation, rikare på något vis, än att bara ha en utlösning som mål. Men det ställer även andra krav, att verkligen kunna kommunicera och testa sig fram. Första gången var jag lite tafatt och undrade liksom hur vi skulle veta att vi var "klara". :P
Svar på tråden Nyfiken på andra tjejer är själv tjej