Anonym (Undrar) skrev 2018-05-29 19:06:52 följande:
Intressant detta. Jag blir lite nyfiken på hur man känner? Jag kan ju se om en tjej är attraktiv och vad en kille/ andra tjejer går igång på. Även om jag tittar på porr går jag själv igång på att se en man och en kvinna ha sex, även av att se tjejen (iaf kroppen). Däremot känner jag inte nån dragning alls till en tjej och att vara nära henne. Vet liksom inte vad jag skulle göra med en kvinna sexuellt.
Ni som är binyfikna, känner ni samma dragning som ni gör till män? Eller blir det på ett annat sätt?
Nu är ju inte jag binyfiken utan väl mer bi men svarar ändå, kan kanske vara intressant ändå.
Jag känner en sexuell dragning till kvinnor jag är attraherad av, det blir jag inte direkt om jag ser någon på avstånd, när jag träffar någon så kan det hända. Ja, på samma sätt som med män, för mig är det personen jag tänder på, det yttre ihop med personligheten.
Men för mig är min attraktion till kvinnor mer kopplad till sinnet liksom, att jag går igång på hur en del tittar uppskattande på mig och all subtil (och ibland väldigt direkt) flirt som faktiskt sker. Visste inte alls att så många kan tänka sig något med en annan kvinna som det är när jag inte kände såhär tidigare. Rent sexuellt så är jag inte attraherad av typiska kvinnliga attribut, mer en kvinnlig stil och en smal vältränad kropp.
Med en man så kan jag direkt känna hur jag mer tänder på kroppen, jag vet vad den skulle kunna åstadkomma för mig :) Stora starka händer t ex.