• Anonym (Blyg)

Nyfiken på andra tjejer är själv tjej

Jag har kommit fram till att jag känner en väldigt stor attraktion till andra tjejer men pga hur mitt liv ser ut kan jag inte vara öppen med detta. Vilket gör det svårt att komma i kontakt med andra tjejer. Lever idag i ett hetrosexuellt förhållande men min man vet min läggning och har inga problem att jag skulle träffa andra tjejer. Men mitt problem är att jag är lite blyg för jag vet inte hur man flörtar med tjejer eller ser att dom är intresserade hehe. Så om det finns andra tjejer som känner som mig och vill skriva eller ge mig några råd så vore det roligt?! Jag har alltid tyckt att en tjejs fina former är så mycket vackrare än en mans. Eller tjejer som kanske vill ses får också gärna skriva!!

• Svar på tråden Nyfiken på andra tjejer är själv tjej
  • Famsexy

Bi Tjejer snälla vill någon hjälpa mig Att hitta en tjej till mig och min man.

Skriv i privata medelande

• Anonym (S)

Hej! Är ungefär i samma sits. Är så sjukt sugen att experimentera med kvinnor o har fantiserat att ha sex med en kvinna så sjukt länge. Bara tanken får mig att bli upphetsad. Undrar om det finns någon som skulle vilja dirty talka anonymt o se vart det leder?

• elimo
    Anonym (S) skrev 2018-02-01 04:09:37 följande:

Hej! Är ungefär i samma sits. Är så sjukt sugen att experimentera med kvinnor o har fantiserat att ha sex med en kvinna så sjukt länge. Bara tanken får mig att bli upphetsad. Undrar om det finns någon som skulle vilja dirty talka anonymt o se vart det leder?

Det hade jag gärna gjort. Hör av dig om du vill
  • Anonym (Nonametoday)

Befinner mig i exakt samma sits, börjat mer än gärna med att chatta med någon för att se vart det landar.

• Anonym (Nyfiken)

Känner sååå igen mig i det många av er skriver. Är själv i ett hetro-förhållande, men känner en allt större dragning till andra tjejer, är något som vuxit fram de senare åren. Skulle gärna chatta med någon annan i samma situation. Bor själv i Stockholm, vore så klart ett plus att chatta med någon i närheten:)

• Anonym (Nyfiken)
    elimo skrev 2018-03-08 13:12:48 följande:

Känner likadant

Skönt att veta att man inte är ensam:)
    Vart bor du Elimo?
  • elimo
    Anonym (Nyfiken) skrev 2018-03-08 15:02:49 följande:

Skönt att veta att man inte är ensam:)

Vart bor du Elimo?

Skåne
  • Anonym (S)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2018-03-08 10:33:34 följande:

Känner sååå igen mig i det många av er skriver. Är själv i ett hetro-förhållande, men känner en allt större dragning till andra tjejer, är något som vuxit fram de senare åren. Skulle gärna chatta med någon annan i samma situation. Bor själv i Stockholm, vore så klart ett plus att chatta med någon i närheten:)

Pratar gärna:)
Svar på tråden Nyfiken på andra tjejer är själv tjej