• Anonym (Blyg)

Nyfiken på andra tjejer är själv tjej

Jag har kommit fram till att jag känner en väldigt stor attraktion till andra tjejer men pga hur mitt liv ser ut kan jag inte vara öppen med detta. Vilket gör det svårt att komma i kontakt med andra tjejer. Lever idag i ett hetrosexuellt förhållande men min man vet min läggning och har inga problem att jag skulle träffa andra tjejer. Men mitt problem är att jag är lite blyg för jag vet inte hur man flörtar med tjejer eller ser att dom är intresserade hehe. Så om det finns andra tjejer som känner som mig och vill skriva eller ge mig några råd så vore det roligt?! Jag har alltid tyckt att en tjejs fina former är så mycket vackrare än en mans. Eller tjejer som kanske vill ses får också gärna skriva!!

• Svar på tråden Nyfiken på andra tjejer är själv tjej
  • Anonym (Bi)
    Anonym (Vill veta) skrev 2018-10-06 12:00:22 följande:

Det som är svårt är och komma i kontakt med någon trevlig tjej. Helst när man är gift.

Är också gift och skulle gärna komma i kontakt med en annan tjej. Var bor du?
  • Anonym (Vill veta)
    Tjejtjusare skrev 2018-10-06 18:05:44 följande:

Var bor du? :)

Var jag bor.. i Västmanland? Du då?
  • Anonym (Vill veta)
    Anonym (Bi) skrev 2018-10-14 07:43:35 följande:

Är också gift och skulle gärna komma i kontakt med en annan tjej. Var bor du?

Jag bor i Västmanland, du då?
  • Bondi

Gud vad jag önskar jag vore tjej nu...;)

• Anonym (Vill veta)
    Bondi skrev 2018-10-14 20:53:09 följande:

Gud vad jag önskar jag vore tjej nu...;)

Så du vill oxå veta hur d är och ev vara med en tjej? ;)
  • Bondi
    Anonym (Vill veta) skrev 2018-10-14 21:08:10 följande:

Så du vill oxå veta hur d är och ev vara med en tjej? ;)

Absolut....har ju knappt hänt..;)
  • Anonym (Vill veta)
    Bondi skrev 2018-10-14 21:16:00 följande:

Absolut....har ju knappt hänt..;)

Jag hoppas du förstod att jag skämtade där :)
  • Bondi
    Anonym (Vill veta) skrev 2018-10-14 21:20:16 följande:

Jag hoppas du förstod att jag skämtade där :)

Såklart...;)
  • Anonym (Vill veta)

[quote=79138031][quote-nick]Bondi skrev 2018-10-14 21:23:31 följande:[/quote-nick]Såklart...;)[/

Va bra ;) du ska egentligen tycka synd om oss alla kvinnor som är nyfikna men inte får uppleva det.

• Bondi
    Anonym (Vill veta) skrev 2018-10-14 21:25:22 följande:

[quote=79138031][quote-nick]Bondi skrev 2018-10-14 21:23:31 följande:[/quote-nick]Såklart...;)[/

Va bra ;) du ska egentligen tycka synd om oss alla kvinnor som är nyfikna men inte får uppleva det.

Men ni fattar inte h u r h I m l a l ä t t ni skulle kunna ha det... Finns hur många som helst i samma sits, samt att det inte är något negativt alls att prova snarare tvärtom...bara att ta för er..

Därför jag är avis... ;)
Svar på tråden Nyfiken på andra tjejer är själv tjej