• Anonym (Blyg)

Nyfiken på andra tjejer är själv tjej

Jag har kommit fram till att jag känner en väldigt stor attraktion till andra tjejer men pga hur mitt liv ser ut kan jag inte vara öppen med detta. Vilket gör det svårt att komma i kontakt med andra tjejer. Lever idag i ett hetrosexuellt förhållande men min man vet min läggning och har inga problem att jag skulle träffa andra tjejer. Men mitt problem är att jag är lite blyg för jag vet inte hur man flörtar med tjejer eller ser att dom är intresserade hehe. Så om det finns andra tjejer som känner som mig och vill skriva eller ge mig några råd så vore det roligt?! Jag har alltid tyckt att en tjejs fina former är så mycket vackrare än en mans. Eller tjejer som kanske vill ses får också gärna skriva!!

• Svar på tråden Nyfiken på andra tjejer är själv tjej
  • CarinV

Heej???? samma sits som du! Är 40 ish och married m vill gärna umgås m tjejer som är i samma sits! Bor i skövde????

• Anonym (Vill mer)

Jag är en kvinna som är gift med en kvinna men längtar efter andra kvinnor. Jag älskar min fru men efter 10 år tillsammans finns inte samma spänning och lust längre. Någon som känner igen sig?

• Anonym (Nyfiken Gul)

Är kvinna och är också nyfiken. Simmar två gånger i veckan och tillbringar extra mycket tid i duschen och bastun. Från bastuns fönster ser man ut mot det stora duschutrymmet och jag älskar att se vattnet skölja över kvinnokropparna. Se när tjejer tvålar in sig och för händerna över brösten och fittan. Så vackert och triggande att jag ibland behöver besöka toaletten för att snabbt onanera och sedan gå in igen. Tänk om det finns någon där som tänker som jag gör.

• Anonym (Bi)
    Makarona skrev 2019-01-31 19:28:46 följande:

Kan säga att jag lyckats träffa en genom den här eller liknande tråd, för snart ett år sedan. Börjar längta efter mer igen.

Är 25, gift och har två barn. Har alltid varit lite sådär "det händer om det händer", men nja, man måste nog ta tag i saken lite grann ;)

Bor runt Uppsala/Stockholm/Västerås-trakten. 

Kan inte skriva till er som är anonyma i den här tråden så hoppas någon kan tänka sig skriva till mig! 

Kanske tar modet till och skriver till dig, bor hyffsat i närheten
  • Anonym (Superhetis)

Hur går det för dig?

• Noname00

Prova att lägga upp en profil på tex www.klubb6.se/ eller www.bodycontact.com/ där är det mycket tjejer som söker tjejer, eller par som söker tjejer.
    Dom har även varit i samma situation och har förståelse för att det kan vara lite nyfiket men spänt första gångerna.

• Anonym (Vill testa)

Är det någon i tråden här som lyckats träffas? Fantiserar att vara med en annan tjej. Smeka den mjuka kroppen och slicka och bli slickad...blir våt av bara tanken...

• Anonym (Vill testa)

Är det någon i tråden här som lyckats träffas? Fantiserar att vara med en annan tjej. Smeka den mjuka kroppen och slicka och bli slickad...blir våt av bara tanken...

• Tjejtjusare

[quote=79544418][quote-nick]Anonym (Vill testa) skrev 2019-04-03 11:53:42 följande:[/quote-nick]Är det någon i tråden här som lyckats träffas? Fantiserar att vara med en annan tjej. Smeka den mjuka kroppen och slicka och bli slickad...blir våt av bara tanken...[/

Kan ju inte skriva till dig men skriv gärna till mig :)

Svar på tråden Nyfiken på andra tjejer är själv tjej