• Anonym (Blyg)

Nyfiken på andra tjejer är själv tjej

Jag har kommit fram till att jag känner en väldigt stor attraktion till andra tjejer men pga hur mitt liv ser ut kan jag inte vara öppen med detta. Vilket gör det svårt att komma i kontakt med andra tjejer. Lever idag i ett hetrosexuellt förhållande men min man vet min läggning och har inga problem att jag skulle träffa andra tjejer. Men mitt problem är att jag är lite blyg för jag vet inte hur man flörtar med tjejer eller ser att dom är intresserade hehe. Så om det finns andra tjejer som känner som mig och vill skriva eller ge mig några råd så vore det roligt?! Jag har alltid tyckt att en tjejs fina former är så mycket vackrare än en mans. Eller tjejer som kanske vill ses får också gärna skriva!!

• Svar på tråden Nyfiken på andra tjejer är själv tjej
  • Anonym (Hannahh)

Jag är 25, sjukt attraherad av en tjej på jobbet. Hon är sju år äldre, och gift Skrikandes

• Snygg1968

[quote=78145518][quote-nick]Anonym (Blyg) skrev 2017-10-29 23:06:42 följande:[/quote-nick]Jag har kommit fram till att jag känner en väldigt stor attraktion till andra tjejer men pga hur mitt liv ser ut kan jag inte vara öppen med detta. Vilket gör det svårt att komma i kontakt med andra tjejer. Lever idag i ett hetrosexuellt förhållande men min man vet min läggning och har inga problem att jag skulle träffa andra tjejer. Men mitt problem är att jag är lite blyg för jag vet inte hur man flörtar med tjejer eller ser att dom är intresserade hehe. Så om det finns andra tjejer som känner som mig och vill skriva eller ge mig några råd så vore det roligt?! Jag har alltid tyckt att en tjejs fina former är så mycket vackrare än en mans. Eller tjejer som kanske vill ses får också gärna skriva!![/

Skicka pm till oss.

• transparent

Vänta inte för länge.

'It is too late now': Sharon Osbourne admits she's bisexual and regrets not experimenting with women before marriage 
  • Anonym (Tjej som är nyfiken på en tjej)

Följer tråden????

• Mae2019

Min fru är också väldigt nyfiken. Även om hon ser bra ut gäller det att det är rätt tjej. Enligt henne är personlighet, kemi och kommunikation viktigare än utseende. Tror inte hon vågar leta på nätet utan bara är något som "ska hända".

• Anonym (Tjej30)

Jag är också supernyfiken på att vara med en annan tjej! Har sambo och två små barn men han verkar inte helt främmande till att jag testar ändå. Någon i Stockholm som vill ses på ett glas vin och se vart det leder? ;)

• Anonym (Superhetis)

Min erfarenhet är att det är män som sitter och suktar i dessa trådar. Jag har varit med en del tjejer under åren och ja det är trevligt, inte alls som med en man, men mjukt och härligt. Jag skulle rekommendera att ta en tjej irl, jag har några tjejer jag kan ta till när torkan faller på. Är inte så sugen på att träffa nya män för lite sex, föredrar en och samma man. Men tills rätt man dyker upp, funkar det bra med slick och smek :)

• Makarona

Kan säga att jag lyckats träffa en genom den här eller liknande tråd, för snart ett år sedan. Börjar längta efter mer igen.
     Är 25, gift och har två barn. Har alltid varit lite sådär "det händer om det händer", men nja, man måste nog ta tag i saken lite grann ;)

Bor runt Uppsala/Stockholm/Västerås-trakten. 
     Kan inte skriva till er som är anonyma i den här tråden så hoppas någon kan tänka sig skriva till mig! 

• Anonym (Anna)

Finns inget bättre än att slicka en fitta.

Svar på tråden Nyfiken på andra tjejer är själv tjej