• Anonym (Blyg)

Nyfiken på andra tjejer är själv tjej

Jag har kommit fram till att jag känner en väldigt stor attraktion till andra tjejer men pga hur mitt liv ser ut kan jag inte vara öppen med detta. Vilket gör det svårt att komma i kontakt med andra tjejer. Lever idag i ett hetrosexuellt förhållande men min man vet min läggning och har inga problem att jag skulle träffa andra tjejer. Men mitt problem är att jag är lite blyg för jag vet inte hur man flörtar med tjejer eller ser att dom är intresserade hehe. Så om det finns andra tjejer som känner som mig och vill skriva eller ge mig några råd så vore det roligt?! Jag har alltid tyckt att en tjejs fina former är så mycket vackrare än en mans. Eller tjejer som kanske vill ses får också gärna skriva!!

• Svar på tråden Nyfiken på andra tjejer är själv tjej
  • Anonym (Vill veta)
    Bondi skrev 2018-10-14 21:29:26 följande:

Men ni fattar inte h u r h I m l a l ä t t ni skulle kunna ha det... Finns hur många som helst i samma sits, samt att det inte är något negativt alls att prova snarare tvärtom...bara att ta för er..

Därför jag är avis... ;)

Fast jag tror/gissar att många som är i liknade sits som mig. Gift.. vet inte hur man ska få kontakt med någon o sen ska det oxå kännas rätt.

Man blir lite osäker.
  • Bondi
    Anonym (Vill veta) skrev 2018-10-14 21:33:15 följande:

Fast jag tror/gissar att många som är i liknade sits som mig. Gift.. vet inte hur man ska få kontakt med någon o sen ska det oxå kännas rätt.

Man blir lite osäker.

Detr ifs rätt..särskilt om du inte har pratat med mannen din och vill sköta det snyggt.. men det finns sätt att.komma runt det...;)

Istället för att vi kladdar ner tråden helt här är mitt förslag att du skickar ett pm till mig istället..;)
  • Wench85
    Anonym (Vill veta) skrev 2018-10-14 21:33:15 följande:

Man blir lite osäker.
    Ett annat bra tips är att prata med sin partner om det. Det är ju inte omöjligt att han är öppen för att du får träffa tjejer, med eller utan honom, med eller utan att berätta detaljerat om vad som hänt, med eller utan bilder etc... Tänk så mycket kul ni kan ha framför er!
  • Anonym (Kvinna 37)

Jag har blivit så grymt sugen på tjejer på sista tiden. Är så trött på alla män som bara vill ligga med alla med två bröst och en fitta.

Så skicka ett PM om du vill träffas och sexa.

Ålder, utseende, personlighet, och intressen är inte så noga. Bara du är tjej/kvinna.

• Anonym (Oerfaren nyfiken)
    Anonym (Vill veta) skrev 2018-10-14 20:48:47 följande:
    Var jag bor.. i Västmanland? Du då?

Var i Västmanland om man får fråga? 29 årig gift Närke tjej här, hur gammal är du ?
  • Anonym (Vill veta)
    Anonym (Oerfaren nyfiken) skrev 2018-10-15 15:12:29 följande:

Var i Västmanland om man får fråga? 29 årig gift Närke tjej här, hur gammal är du ?

Ja var exakt jag bor vill jag nog inte skriva ut så här.. Jag är äldre än dig 44.
  • Anonym (Sundsvall)

Nån mer än jag som bor nära Sundsvall? Skicka gärna pm.

• elimo
    Anonym (Kvinna 37) skrev 2018-10-15 13:05:04 följande:

Jag har blivit så grymt sugen på tjejer på sista tiden. Är så trött på alla män som bara vill ligga med alla med två bröst och en fitta.

Så skicka ett PM om du vill träffas och sexa.

Ålder, utseende, personlighet, och intressen är inte så noga. Bara du är tjej/kvinna.

Hade varit trevligt att träffas. Är kvinna.
  • Anonym (Kvinna 37)
    elimo skrev 2018-10-16 06:02:52 följande:

Hade varit trevligt att träffas. Är kvinna.

Träffas och träffas??? Jag är bara ute efter sex.

Men är du kvinna så vill jag ha sex med dig.
  • elimo
    Anonym (Kvinna 37) skrev 2018-10-16 08:39:33 följande:

Träffas och träffas??? Jag är bara ute efter sex.

Men är du kvinna så vill jag ha sex med dig.

Kan tänka mig att ha sex med dig också. Men då gäller det till att träffas.
Svar på tråden Nyfiken på andra tjejer är själv tjej