• Tjejtjusare

Nyfiken på andra tjejer är själv tjej

Anonym (Karin) skrev 2018-09-29 21:08:28 följande:

Har på senare år och sedan jag blev singel märkt hur jag tittar mer och mer på andra tjejer.

Speciellt i duschen efter träningen. Fantasierna spinner loss när jag ser något vackert. Ställer jag mig i "rätt" dusch har jag perfekt utsikt över vad andra gör.

Hur kändes det att slicka en tjej för första gången?

Någon som vill berätta...?

Som att kyssas fast snäppet bättre. Finns nog inget som får mig att tända till som när jag får gå ner på en kvinna :P
  • Tjejtjusare
    Anonym (Vill veta) skrev 2018-10-05 13:59:58 följande:

Min dröm är och få veta hur det känns o bli slickad av en tjej, jag tror att det är underbart.

Är också gift men fantisera om en kvinna.

Det enda sättet att veta är att slå slag i saken ;) Kan nästan garantera att du inte kommer bli besviken :)
  • Tjejtjusare
    Anonym (Vill veta) skrev 2018-10-06 12:00:22 följande:

Det som är svårt är och komma i kontakt med någon trevlig tjej. Helst när man är gift.

Var bor du? :)
  • Tjejtjusare

[quote=79544418][quote-nick]Anonym (Vill testa) skrev 2019-04-03 11:53:42 följande:[/quote-nick]Är det någon i tråden här som lyckats träffas? Fantiserar att vara med en annan tjej. Smeka den mjuka kroppen och slicka och bli slickad...blir våt av bara tanken...[/

Kan ju inte skriva till dig men skriv gärna till mig :)

• Tjejtjusare

K

Anonym (Nyfiken Gul) skrev 2019-04-04 23:02:15 följande:

Någon i tråden som gjort tjejdebut?

Väntar på min. 

Vill man så får man göra slag i saken själv...;) vart bor du?
  • Tjejtjusare
    Anonym (Emelie) skrev 2019-04-05 15:31:12 följande:

Tror det är många kvinnor som kan tänka sig att testa med en eller andra kvinnor men som gay själv så vill man inte ha sex med ett par kanske då man inte tänder på män alls.

Jag är i ett förhållande med en kvinna och vi har familj men kan också tänka mig ha sex utanför förhållandet men då endast med kvinnor. Man kan alltid gå med på QX eller skriva här. Kanske är det fler par som vi som hade kunnat tänka sig en trekant med tre tjejer? Eller att ses utanför hemmet men att vara ärlig med det med sin partner att man vill testa annat tror jag är viktigt.

En trekant med två kvinnor vore en dröm. Svårt att träffa en kvinna så är det ens möjligt att hitta två på en och samma gång? :O
Svar på tråden Nyfiken på andra tjejer är själv tjej