När bör kvinnor sluta klä sig i leggings? Gräns vid 25 år?
Vad säger ni modelejon?
Vad säger ni modelejon?
När man börjar ettan bör man sluta med leggings och använda riktiga kläder
Finns ingen ålder för det men däremot ska inte en överviktig kvinna klä sig i leggings oavsett ålder.
Varför inte just dom theådåra
Nu får ju kvinnor klä sig precis som dom vill och behöver inte alls ta någon som helst hänsyn till vad jag tycker. Oavsett ålder.
Men....leggings är en styggelse. Det är ok på småflickor men inte på en vuxen kvinna. Jag har full förståelse att det säkerligen är bekvämt och praktiskt. Kan även se att det duger gott att ha inom hemmets väggar. Men utanför hemmet så ser det aldrig bra ut. Oavsett vilken kroppstyp du har. Strumpbyxor eller nylonstrumpor är att föredra. Eller byxor. Men aldrig leggings. Jag jämför det med att jag skulle börja gå omkring utomhus i långkalsonger. Samma sak.
Men ni klär er som ni vill.
NU är ju tråden från 2017? Vart hittar folk allt gammalt mög?
Men visst. Låt de som vill ha leggings ha det. Speciellt eftersom det då är lätt att identifiera individer med en personlighet man inte vill beblanda sig med.
Men visst. Låt de som vill ha leggings ha det. Speciellt eftersom det då är lätt att identifiera individer med en personlighet man inte vill beblanda sig med.