När bör kvinnor sluta klä sig i leggings? Gräns vid 25 år?
Vad säger ni modelejon?
Vad säger ni modelejon?
Absolut inget modelejon men kan dela med mig av min åsikt ändå. Jag tycker man klär sig i det så länge man vill. Jag klär mig ofta i leggins och långa hoodies. Leggins och ocersized tröjor. Så jäkla skönt plagg leggins. Jag är 30 år och ser inget fel i att bära leggins. Jag köper leggins till min 3åring ibland och min mamma som är 56 bär leggins också :)
Här finns inga gränser. Jag klär mig i vad jag vill, när jag vill och hur jag vill.
Jag har leggings just nu. En vanlig t-shirt och en kort hoodie på överkroppen. Jag är inte modellsmal. Men jag trivs med mig själv och mitt liv. Min dotter skäms för mig för det mesta men det har absolut inte med några leggings att göra. Hon är tonåring och jag är mamma, alltså är jag pinsam oavsett vad jag har på mig.
Här finns inga gränser. Jag klär mig i vad jag vill, när jag vill och hur jag vill.
Jag har leggings just nu. En vanlig t-shirt och en kort hoodie på överkroppen. Jag är inte modellsmal. Men jag trivs med mig själv och mitt liv. Min dotter skäms för mig för det mesta men det har absolut inte med några leggings att göra. Hon är tonåring och jag är mamma, alltså är jag pinsam oavsett vad jag har på mig.
Fattar egentligen inte denna tråd, och visserligen är jag ej kvinna, men tycker det är ganska skönt att strosa omkring hemma i leggings och en tunika eller kort klänning. Visst.... går jag ut från huset blir det en kjol eller klänning med matchande strumpbyxor till, men hemma måste jag få ha på mig de bekvämaste kläder som finns, eller?
Jag tänker att kvinnor bör sluta använda leggings när män slutar gå med sin blekfeta överkropp bar i oönskade sammanhang, så prognosen är väl "aldrig"!?
Åh , jag älskar leggings/tights. oroligt bekvämt och är det någonting som sitter bekvämt och snyggt på en lite större kvinnokropp så är det väl leggings med en tunika över!
Å andra sidan: är man över 25 så är man absolut gammal nog att klä sig som man vill och ignorera vad andra tycker ; )
Man får väl ha vilka kläder man vill?
Leggings har ingen åldersgräns. Det är bara osäkra människor som bryr sig om trender.
Jag använder leggings för att det är skönt och lätt att röra sig i till skillnad från jeans.
Hellre leggings än fula mom jeans iaf.
Ja visst är det ett problem med hur folk klär sig, nästan så vi borde ha politiska beslut på hur man vi inte ska klä oss.... Men ett ännu större problem är folk som inte kan acceptera andra människor. Fast å andra sidan så tycker jag självutsedda poliser av olika slag är jäkligt roliga och så roliga att driva med för de är ofta så inne i sitt negativa tänk så de fattar inte att man raljerar med dem. Som tex "Tukt" här ovan som skriver att kvinnor i tights har en förmåga att tvärstanna. Kanske Tukt skulle hålla avstånd till framförvarande... Tusen ett, Tusen två, Tusen tre...