När bör kvinnor sluta klä sig i leggings? Gräns vid 25 år?
Vad säger ni modelejon?
Vad säger ni modelejon?
Jag tycker att det är ljuvligt kvinnligt sensuellt med leggins som både avslöjar och samtidigt döljer. Alla åldrar (över 18 år) har sin sensuella charm.
Vad är det för märklig fråga? Man blir aldrig för gammal för leggings så varför skulle det finnas en åldersgräns?
Tycker leggings passar bäst på tjejer över 25 faktiskt.
Jag är 52 och älskar tights och linne, är dessutom kort och tjock;)
Vad är det för märklig fråga? Man blir aldrig för gammal för leggings så varför skulle det finnas en åldersgräns?
Tycker leggings passar bäst på tjejer över 25 faktiskt.
Är det plagg för kvinnor som joggar och gymmar
Såg en tjej igår i leggings, hon är över 30. Snygga spiror.
Men det rätta är att kvinnor slutar med det senast den 3 april det året hon fyller 22.
Ingen borde gå i bara tajts eller träningsbyxor, oavsett ålder eller kön!
Tajts har man till något, tex kjol.... eller yngre tjejer (barn) kan ha tajts med short...
Träningsbyxor har man när man tränar, inte när man promenerar med barnvagn, går i affärer eller i vardagen... måste man kan man gå till och från träningen i träningskläder, men vad är felet att duscha där man tränar?! Lite ofräscht att efter träning springa runt bland folk i samma kläder!
Hur snygg eller formad man är spelar ingen roll och ålder hör inte hit... inget tilltalande mode alls.
Leggings som strumbyxor och sånt som man har under en klänning, en kjol eller shorts är det inget fel på men inget jag personligen klär mig i. Träningstights däremot som verkar ha blivit en trend att ha på sig även till vardags till jobbet eller skolan är dåligt stil, lika dåligt som mjukisbyxor. Ha träningstights på gymmet eller när du ska ner till tvättstugan.
Jag går I taits utan nåt under eller string å linne å strumpbyxor eller så theådåra