När bör kvinnor sluta klä sig i leggings? Gräns vid 25 år?
Vad säger ni modelejon?
Vad säger ni modelejon?
Finns väldigt många kvinnor som har starka åsikter om att de minsann inte vill se några penisar. Kukar ska inte ens skymtas i mäns brallor - ja, de ska väl helst inte ens finnas mer än vid tillfällen när kvinnorna vill använda dem för penetrering och då ska de fanimig omedelbart vara hårda, ådriga, raka, ha proportionerliga mått, välformat ollon och en pung av trevlig storlek. Alltsammans ska vara slätrakat.
Men som vanligt är det tillåtet att ha åsikter om män och deras alltför närvarande penisar men inte om kvinnors leggings.
Blir väl en hashtag om detta också, antar jag. #getthefuckawayfromourleggings
Vad är det för problem med att kvinnor kör leggings? :)
Så nice med en milf som går runt med barnvagn och leggings längst strandvägen en varm sommardag ;)
Nej - jag älskar när kvinnor exponerar sina kroppar, inte alls mig emot. Det är sexigt. Det tycker i princip alla män.
För sjuttioelfte gången har inte jag några problem med att se sexigt klädda kvinnor - jag njuter av det. Men frågan är om ni själva förstår att ni gör en officiell inbjudan till alla män att kåta upp sig på eran rumpa när ni visar upp den i ett par tajta leggings.
De flesta i tråden verkar dock ha problem med leggings på andra för att det är fult, inte för att det är sexigt. Kan bara konstatera att det är omöjligt att tillfredsställa alla, och vara tacksam för att man inte behöver göra det heller.
De flesta i tråden verkar dock ha problem med leggings på andra för att det är fult, inte för att det är sexigt. Kan bara konstatera att det är omöjligt att tillfredsställa alla, och vara tacksam för att man inte behöver göra det heller.
Vilken fråga.
Herregud, är det fult att bli äldre, vilket samhälle vi går till mötes.
Vart skall vi kvinnor ta vägen efter vi har fyllt 50 år, gömma oss kanske, eller gå ut när det har mörknat, om vi vågar...
Är det bara bekvämt för vältränade?
Älskar att se damer i tights