• Pussan

När bör kvinnor sluta klä sig i leggings? Gräns vid 25 år?

Anonym (123) skrev 2017-10-15 22:04:40 följande:
    Det där var jättesnyggt, men det är mest pumpsen och kappan som gör stilen. Ser aldrig svenska kvinnor klä sig sådär. Leggings ser jag mest på överviktiga som tycker det är bekvämare än jeans...

Men jag kanske bor i en för liten håla utan stil.

Jag hade gärna använt pumps varje dag om man inte fick snea blickar för att man är för "festklädd" till vardags.
    Men det bryr du dig väl inte om? Älskar själv att känna mig lite festlig till vardags i höga klackar, känner mig helt enkelt lite läcker pga vad klackarna gör med mina vrister, vader, lår och rumpa.
  • Pussan
    taquine skrev 2017-10-15 22:54:54 följande:
    Haha ja kan väl inte bli mer taffligt, vem skulle springa omkring med röda pumps eller några fakeskinnbyxor 2017? Ryser av bilden 
    Men det där med stil och klass är ju inte dom som häckar här på fl grej
    Skulle det vara något fel på röda pumps alltså? 
  • Pussan
    Anders 386 skrev 2017-10-18 09:30:13 följande:
    Nej - jag älskar när kvinnor exponerar sina kroppar, inte alls mig emot. Det är sexigt. Det tycker i princip alla män.

För sjuttioelfte gången har inte jag några problem med att se sexigt klädda kvinnor - jag njuter av det. Men frågan är om ni själva förstår att ni gör en officiell inbjudan till alla män att kåta upp sig på eran rumpa när ni visar upp den i ett par tajta leggings. 
    Givetvis gör vi det. Det är väl härligt när män blir kåta? Fast jag tycker nog att tajta jeans är sexigare än leggings. Speciellt med lite hål i
  • Pussan

Jag tycker också att det bör finnas en åldersgräns där män över 25 endast får ha de två översta skjortknapparna uppknäppta, vid 30 måste de ha shorts som är minimum 50 cm långa och efter fyllda 40 måste de ha heltäckande långbyxor. 

Svar på tråden När bör kvinnor sluta klä sig i leggings? Gräns vid 25 år?