När bör kvinnor sluta klä sig i leggings? Gräns vid 25 år?
Vad säger ni modelejon?
Vad säger ni modelejon?
Aldrig börja! Småtjejer okey, men inte kvinnor. Nästan det fulaste plagg jag vet. Endast möjligen okey under lång klänning.
Oj!
Är inne på mitt 36: e levnadsår och planerar inte att sluta snart !
Varför är åldern viktig, vad du klär i handlar väl mer om personlighet & kroppstyp/form?!
Aldrig börja! Småtjejer okey, men inte kvinnor. Nästan det fulaste plagg jag vet. Endast möjligen okey under lång klänning.
Vad är felet på leggings?
Men vad har leggings med sex att göra? Jag trodde man sexade upp sig i raffiga underkläder...menmen ;) man lär sig alltid nya saker!
Leggings är praktiskt och skönt på fritiden. Vill spara nylonstrumpbyxorna och pumpsen till kontoret!
Vad är det för fel på leggings? Jag har alltid leggings, lång tröja (till mitten av låret) + leggings, klänning + leggings, kjol + leggings... Sedan med långa strumpor också, så mysigt!
Vad säger ni modelejon?
Runt lågstadiet skulle jag tycka är lämpligt att sluta med leggings som annat än mysa-i-soffan-plagg eller gå-ner-i-tvättstugan-plagg eller (och nu är vi verkligen på gränsfall) slänga-sopor-och återvinningen-på-gården-plagg.
Om de inte används under kjol eller klänning, med samma funktion som strumpbyxor vill säga.
Ingen gräns!