• Anonym (Fastochfin)

När bör kvinnor sluta klä sig i leggings? Gräns vid 25 år?

Vad säger ni modelejon?

• Svar på tråden När bör kvinnor sluta klä sig i leggings? Gräns vid 25 år?
  • Anonym (Never)

Åh jag har precis tänkt börja, är 28 år. Någon som har tips var man kan köpa helt vanliga enfärgade leggings av ett lite tjockare material (inte fake läder)?

Har hittills låtit bli för att alla jag provat varit så tunna att de blir genomskinliga uppåt låret och definitivt visat troskanten. Och då är jag ändå ganska smal, dock lång.

• Anonym (Strump)
    EmberEyes skrev 2017-10-16 02:11:05 följande:

Tack för att du talar om för mig vad jag kan och inte kan tycka är fult. Jag hade aldrig kunnat reda ut min åsikt i ämnet utan ditt stöd.

Fast nej väl.. Strumpbyxor kan ju va tunnare och tjockare med fot eller ingen fot mesans leggings är med som tights väl??

Haha för strumpbyxor tänker jag kan man ju inte ha med varken kort eller långt linne med tanke på sömmarna strumpbyxorna har fram och bak... sessiiii
  • Anonym (Strump)

Sen om jag goggla tights så ser ju De mer ut som strumpbyxor och sånna man har under vinter.. farfar byxor eller vad det heter.

Jag har ju alltid sagt tights och tänkt leggings då.. strumpbyxor i egen kategori.

Jag tror iaf att generationen man är född i hjälper om man gillar leggings eller inte.

Skutitalidter borde inte gilla dem men åttiotalister samt nittiotalisterna borde ju antingen Älska dem eller hata dem.

• Anonym (23)
    Anonym (Never) skrev 2017-10-16 08:30:08 följande:

Åh jag har precis tänkt börja, är 28 år. Någon som har tips var man kan köpa helt vanliga enfärgade leggings av ett lite tjockare material (inte fake läder)?

Har hittills låtit bli för att alla jag provat varit så tunna att de blir genomskinliga uppåt låret och definitivt visat troskanten. Och då är jag ändå ganska smal, dock lång.

Tycker Gina tricots är tjocka och sköna. Har dom alltid hemma som mjukisbyxor, de är inte genomskinliga på mig som är 173 lång och smal iaf. :)
  • choklad

Tycker inte att kvinnor ska klä sig i det alls, gräsligt fult plagg på vuxna människor. Under klänning och kjol tycker jag att det är betydligt snyggare med strumpbyxor, dvs med fot. Skulle aldrig sätta på mig ett par leggings, absolut inte offentligt.

• Palestrina
    Anonym (Never) skrev 2017-10-16 08:30:08 följande:

Rabalder har bra kvalitet på sina leggings. Mjuka och sköna och förlorar inte formen.
  • Anonym (Never)
    Anonym (23) skrev 2017-10-16 08:50:40 följande:

Tycker Gina tricots är tjocka och sköna. Har dom alltid hemma som mjukisbyxor, de är inte genomskinliga på mig som är 173 lång och smal iaf. :)

Palestrina skrev 2017-10-16 08:59:00 följande:

Rabalder har bra kvalitet på sina leggings. Mjuka och sköna och förlorar inte formen.

Stort tack! Ska kolla upp dessa.
  • EmberEyes
    EmberEyes skrev 2017-10-16 02:11:05 följande:
    Tack för att du talar om för mig vad jag kan och inte kan tycka är fult. Jag hade aldrig kunnat reda ut min åsikt i ämnet utan ditt stöd
    Anonym (Strump) skrev 2017-10-16 08:34:57 följande:
    Fast nej väl.. Strumpbyxor kan ju va tunnare och tjockare med fot eller ingen fot mesans leggings är med som tights väl??

Haha för strumpbyxor tänker jag kan man ju inte ha med varken kort eller långt linne med tanke på sömmarna strumpbyxorna har fram och bak... sessiiii
    Var det verkligen mig, eller det inlägget från mig som du ville kommentera?

Jag har alltid trott att strumpbyxor har fot (själva strump-delen i ordet borde signifikera ett klädesplagg för foten, och byx-delen i ordet borde signifikera klädsel för ben och rumpa...?).

• Anonym (Hanne)

En kvinna bör sluta med leggings när HON själv känner för det!

Personer som inte gillar det de ser bör då vända bort huvudet, blunda eller titta på nåt annat. Min kropp, stil eller personlighet har du inte med att göra!

Jag har så klart också åsikter och tycke precis som alla andra. Jag kanske inte tycker leggings är snyggt på alla. Men jag har som sagt inget rätt att säga detta högt eller försöka sätta åldersgräns och liknande.

Fjortisfasoner!!

Sen undrar folk varför mobbningen bland barn och unga har ökat.

Svar på tråden När bör kvinnor sluta klä sig i leggings? Gräns vid 25 år?