När bör kvinnor sluta klä sig i leggings? Gräns vid 25 år?
Vad säger ni modelejon?
Vad säger ni modelejon?
Åh jag har precis tänkt börja, är 28 år. Någon som har tips var man kan köpa helt vanliga enfärgade leggings av ett lite tjockare material (inte fake läder)?
Har hittills låtit bli för att alla jag provat varit så tunna att de blir genomskinliga uppåt låret och definitivt visat troskanten. Och då är jag ändå ganska smal, dock lång.
Tack för att du talar om för mig vad jag kan och inte kan tycka är fult. Jag hade aldrig kunnat reda ut min åsikt i ämnet utan ditt stöd.
Vad säger ni modelejon?
Sen om jag goggla tights så ser ju De mer ut som strumpbyxor och sånna man har under vinter.. farfar byxor eller vad det heter.
Jag har ju alltid sagt tights och tänkt leggings då.. strumpbyxor i egen kategori.
Jag tror iaf att generationen man är född i hjälper om man gillar leggings eller inte.
Skutitalidter borde inte gilla dem men åttiotalister samt nittiotalisterna borde ju antingen Älska dem eller hata dem.
Åh jag har precis tänkt börja, är 28 år. Någon som har tips var man kan köpa helt vanliga enfärgade leggings av ett lite tjockare material (inte fake läder)?
Har hittills låtit bli för att alla jag provat varit så tunna att de blir genomskinliga uppåt låret och definitivt visat troskanten. Och då är jag ändå ganska smal, dock lång.
Tycker inte att kvinnor ska klä sig i det alls, gräsligt fult plagg på vuxna människor. Under klänning och kjol tycker jag att det är betydligt snyggare med strumpbyxor, dvs med fot. Skulle aldrig sätta på mig ett par leggings, absolut inte offentligt.
Tycker Gina tricots är tjocka och sköna. Har dom alltid hemma som mjukisbyxor, de är inte genomskinliga på mig som är 173 lång och smal iaf. :)
Rabalder har bra kvalitet på sina leggings. Mjuka och sköna och förlorar inte formen.
En kvinna bör sluta med leggings när HON själv känner för det!
Personer som inte gillar det de ser bör då vända bort huvudet, blunda eller titta på nåt annat. Min kropp, stil eller personlighet har du inte med att göra!
Jag har så klart också åsikter och tycke precis som alla andra. Jag kanske inte tycker leggings är snyggt på alla. Men jag har som sagt inget rätt att säga detta högt eller försöka sätta åldersgräns och liknande.
Fjortisfasoner!!
Sen undrar folk varför mobbningen bland barn och unga har ökat.