• Anonym (Fastochfin)

När bör kvinnor sluta klä sig i leggings? Gräns vid 25 år?

Vad säger ni modelejon?

• Svar på tråden När bör kvinnor sluta klä sig i leggings? Gräns vid 25 år?
  • Anonym (Zz)

Jag tycker inte att det är snyggt på någon oavsett ålder ifall man inte har något långt plagg över.

• Dr Börje
    Anonym (hannah) skrev 2017-10-15 20:06:57 följande:
    Jag förstår verkligen inte vad som är så hemskt? På sättet jag använder dom (som jag antar är det vanligaste?) så är dom ju som tights/strumpbyxor.
    Och om män började gå om kring I långkalsonger utan annat ovanpå? Skulle det se ok ut tycker du?
  • öland88

Haha jag sitter just nu i mina älsklings leggings och njuter framför teven. 
    Jag är 29 och lever i leggings jämt. Jobb, hemma, hundutställning osv.. jag överallt. 
    Jag har ett långt linne på mig som täcker rumpan (iaf när jag är ute bland folk, hemma kan jag gå med korta linnen). 

Tur att alla är olika och att de är helt okej :) 

• Guapa

Är inte leggings och träningstights typ samma plagg? Jag lever i mina träningstights förutom när jag jobbar. Då har jag vanliga osköna kläder. Är 35+ f.ö.

• Anonym (hannah)
    Dr Börje skrev 2017-10-15 20:08:31 följande:
    Och om män började gå om kring I långkalsonger utan annat ovanpå? Skulle det se ok ut tycker du?
    Utan annat ovanpå? Jag ser leggings som strumpbyxor/tights, alltså något som man har på sig när man har något annat som täcker rumpan men inte benen. Jag hade nog inte haft något emot att män klädde sig likadant, men det är inte varje dag jag ser en man i lång tröja eller kjol.
  • Kusin Krakel

Leggins är för mig snarare ett "äldreplagg" än ett "yngreplagg", skönt och bekvämt när man jnte längre tycker att det är superviktigt att se snygg so möjligt ut hela tiden. Bekvämare än strumpbyxor på vintern. Ett bekvämlighetsplagg som ändå duger i de flesta situationer. Så jag ser ingen äldsta ålder på det, kan man gott ha när man är 92.

• Anonym (??)

eh vad är fel med leggings? Jag ser det som strumpbyxor, man har det ju när man har en längre tröja. Jag tycker det ser bra ut. Om en däremot inte har en längre tröja till ser det kanske inte lika bra ut. Inget jag tänkt på dock. 

Om det inte är träningstajts kan man dock ha de utan längre tröja. Eller man kan ha det hur man vill, man jag tycker inte det är fult. 

• Glenn Quagmire

Du skulle inte kunna låta bli att bry dig om vad kvinnor väljer att ha för kläder? borde  vara enklare att låta alla välja själva tycker jag.

• Woopsie

Tycker ni som hatar leggings det är lika fult om man har dom under kjol/klänning också? Eller är det just att bara ha leggings utan att ha något mer över rumpan som är det fula?

• Anonym (Fastochfin)
    Woopsie skrev 2017-10-15 20:33:33 följande:

Tycker ni som hatar leggings det är lika fult om man har dom under kjol/klänning också? Eller är det just att bara ha leggings utan att ha något mer över rumpan som är det fula?

Inget fel på leggings om kroppen är fin
Svar på tråden När bör kvinnor sluta klä sig i leggings? Gräns vid 25 år?