När bör kvinnor sluta klä sig i leggings? Gräns vid 25 år?
Vad säger ni modelejon?
Vad säger ni modelejon?
Fast nu är du lite väl rabiat.
Jag får väl bedöma var jag tycker är attraktivt utan din tillåtelse, lika mycket som du har rätt att bedöma vad du finner attraktivt utan min tillåtelse. Så jo, hen har rätt att bedöma att hen anser strumpbyxor vara sexigare än leggings. Du har däremot inte rätt att fördöma hen för att hen föredrar det ena framför det andra.
Klart gea har rätt att fördöma hen för att hen tycker att leggings är fult.
Om man har det för att det är snyggt, ungefär när man börjar skolan. Om man har det för att det är skönt och struntar i att det är fult, aldrig. Och om man har det för att man inte gillar att ha bara ben under klänningar och inte vill ha strumpbyxor, också aldrig under förutsättning att man faktiskt har leggings som matchar klänningen så att det blir en snygg outfit tillsammans.
Jag föredrar leggings vintertid, dels som alternativ till strumpbyxor men även som långkalsonger, jag ogillar verkligen strumpbyxor med fot.
Vän av ordning behöver inte vara orolig, jag använder nylonstrumpor när det är nödvändigt
Jag föredrar leggings vintertid, dels som alternativ till strumpbyxor men även som långkalsonger, jag ogillar verkligen strumpbyxor med fot.
Vän av ordning behöver inte vara orolig, jag använder nylonstrumpor när det är nödvändigt
Nylonstrumpbyxor med fot är det sexigaste finaste en tjej kan ha speciellt beiga eller svarta.
Nu kanske inte kvinnorna alltid vill ses som sexiga och du vet ju inte om kvinnorna har strumpbyxor med fot när de ha stövlar