• Anonym (Fastochfin)

När bör kvinnor sluta klä sig i leggings? Gräns vid 25 år?

Vad säger ni modelejon?

• Svar på tråden När bör kvinnor sluta klä sig i leggings? Gräns vid 25 år?
  • Efraim Barkbit
    Anonym (sara) skrev 2017-10-16 18:13:26 följande:

Leggings är ett plagg. Som alla andra. Att du tolkar in saker i det får stå för dig. Och om du nu tycker så synd om kvinnor som blir kritiserade så sluta då kritisera. Dessutom behöver du inte skydda kvinnor eller tycka synd om dem. De klarar sig själva och bör inte begränsa sig bara för att vissa är rövhattar och har åsikter om grejer som inte angår dem.

Lite skoj att en leggings-tråd kan uppröra så mycket
  • Anonym (Moa)

Anonym (hallå 2017!) skrev 2017-10-16 19:18:05 följande:[/quote-nick]Vadå, i vilken ålder?

Vi lever väl för tusan inte på 40-50 talet längre när kvinnorna skulle ha typ städrockar efter 40 års ålder?[/quote]

Jag håller med dej. Fast städrock och leggings samtidigt skulle vara väldigt bekvämt

• Anonym (vit man)

Skit i åldern. Det borde vara en viktgräns istället!

• Veronika0004

När man slutat gymnasiet och vuxit upp bör man sluta med leggings.

Ser verkligen ner på kvinnor som är vuxna o har leggings

• Anonym (.)
    Veronika0004 skrev 2017-10-16 19:42:19 följande:

När man slutat gymnasiet och vuxit upp bör man sluta med leggings.

Ser verkligen ner på kvinnor som är vuxna o har leggings

Det säger mer om dig, som ser när på människor på grund av ett klädesplagg. Väldigt märkligt.
  • Anonym (Moa)

]Veronika0004 skrev 2017-10-16 19:42:19 följande:[/quote-nick]När man slutat gymnasiet och vuxit upp bör man sluta med leggings.

Ser verkligen ner på kvinnor som är vuxna o har leggings[/quote]

Vad många du måste se ner på! Det är ju jättevanligt med tunika, kort kjol el klänning och leggings. Har jag boots så kan du ju helt missa att det är leggings ist för strumpbyxor och därmed missa ett fint tillfälle att se ner på mej! Det vore synd , det bjuder jag så gärna på om det får dej att känna dej lite bättre.

• Anonym (Gillar livet som det var förr.)

nej använd strumpbyxor istället för leggings mycket sexigare o trevligare.

• Anonym (gea)
    Anonym (Fastochfin) skrev 2017-10-15 19:54:30 följande:

Leggings kan vara fint om kroppsformen är fin...

Och det har du rätt att bedöma?
  • EmberEyes
    Anonym (gea) skrev 2017-10-16 20:10:26 följande:
    Och det har du rätt att bedöma?
    Fast nu är du lite väl rabiat.

Jag får väl bedöma var jag tycker är attraktivt utan din tillåtelse, lika mycket som du har rätt att bedöma vad du finner attraktivt utan min tillåtelse. Så jo, hen har rätt att bedöma att hen anser strumpbyxor vara sexigare än leggings. Du har däremot inte rätt att fördöma hen för att hen föredrar det ena framför det andra.
  • elmadumle

Jag är 50 och använder leggings, är dessutom kort och tjock;) men om du eller någon annan mår illa av att se en kvinna i leggings är det bara ni vänder bort blicken.

Svar på tråden När bör kvinnor sluta klä sig i leggings? Gräns vid 25 år?