När bör kvinnor sluta klä sig i leggings? Gräns vid 25 år?
Vad säger ni modelejon?
Vad säger ni modelejon?
Vad är det för fel på leggings? Jag har alltid leggings, lång tröja (till mitten av låret) + leggings, klänning + leggings, kjol + leggings... Sedan med långa strumpor också, så mysigt!
läste i en tråd nyligen att leggings är ute, och unga tjejer använder inte leggings
Jag har det ibland. Dock inte i kombination med blusar men då jag har långa klänningshoddies.
Ska jag cykla till jobbet vintertid när det är så kallt att jag behöver termobyxor så är det faktiskt rätt bekvämt ist för att stoppa jeans under.
Jag är dock rätt kräsen. Vill ha tjocka leggings så det inte vara ser ut som tunna långkalsonger typ. Gärna någon detalj men inte något som känns tramsigt. De jag har nu hittade jag på Cubus barnavdelning. Svarta, ganska tjocka med en söm fram som ändå får den att se lite mer ut som byxor och en dragkedja i bensluten.
Men med tanke på centilong-storleken så var väl den tänka målgruppen 13-14 år så jag missar med sisådär 30 :)
Man får väl ha leggings vid vilken ålder man vill men tjejer är som sexigast i leggings när dom är 13-17.
Man får väl ha leggings vid vilken ålder man vill men tjejer är som sexigast i leggings när dom är 13-17.
Det finns ingen åldersgräns. Jag skulle kunna ha det livet ut. Föredrar leggins istället för exempelvis jeans
13?
Ja jag tycker tjejer ser bra ut i leggings i den åldern.
Barn