När bör kvinnor sluta klä sig i leggings? Gräns vid 25 år?
Vad säger ni modelejon?
Vad säger ni modelejon?
Jag tycker också att det bör finnas en åldersgräns där män över 25 endast får ha de två översta skjortknapparna uppknäppta, vid 30 måste de ha shorts som är minimum 50 cm långa och efter fyllda 40 måste de ha heltäckande långbyxor.
Leggings är inget riktigt plagg, bara en förhoppning om kvinnlighet där inga anspråk finns. Tyvärr.
Leggings är inget riktigt plagg, bara en förhoppning om kvinnlighet där inga anspråk finns. Tyvärr.
Tycker tjejer leggings är bekväma?
Jag tycker ingen borde få klä sig i leggings. Fulare plagg har väl aldrig skådats
Jag har såna svarta som ser ut som mjukt skinn. En tröja som täcker magen. Jag får komplimanger av både män och kvinnor, kvinnor frågar ofta var jag köpt dem. En av programledarna på tv 4 hade såna i går morse men med snygga klackar. Hon var döläcker, snygg kvinna. Iaf 40 +.
Jag är 56.
Jag har såna svarta som ser ut som mjukt skinn. En tröja som täcker magen. Jag får komplimanger av både män och kvinnor, kvinnor frågar ofta var jag köpt dem. En av programledarna på tv 4 hade såna i går morse men med snygga klackar. Hon var döläcker, snygg kvinna. Iaf 40 +.
Jag är 56.
+1
Härligt - njut av livet