När bör kvinnor sluta klä sig i leggings? Gräns vid 25 år?
Vad säger ni modelejon?
Vad säger ni modelejon?
Jag är rätt materialkänslig och tycker syntet kliar. Så det blir ofta jeans eller också leggings till kjol eller klänning, istället för strumpbyxor. Sommarhalvåret barbent men det funkar ju inte jämt. Mjukisbyxor kan jag dra runt i hemma och möjligen till affären en snabbis. Skulle inte gå i leggings utan nåt över, knappt ens hemma.
Får man inte använda kjol/klänning under vinterhalvåret om man inte klarar strumpbyxor enligt leggingshatarna? Jag tycker ett par snygga bomullsleggings ser betydligt bättre ut än att jag går och kliar mig
Kan inte någon lägga ut bilder på typiska leggings? Jag fattar verkligen inte vad som är så annorlunda jämfört med tighta bomullsbyxor.
Jag fattat inte varför bbw kvinnor tjejer inte kan gå i sånt sånna som är större theådåra
Du har rätt i att jag är fördömande. Fördömande mot självcentrerade människor som inte respekterar andra.
Däremot är jag inte negativt till att träna ute. Vilket du kommer se om du läser om mitt inlägg. Jag pratar inte om träning, utan tecknar en bild av människor som är tydligen självcentrerade och egoistiska.
Du lägger väldigt mycket värderingar i det jag skriver. Och hur jag är. Men för att vara tydlig nu när vi är tämligen off-topic.
1: Jag har svårt för självcentrerade människor som är respektlösa eller uttalat egoistiska.
2: Där jag bor är vissa av dessa ofta klädda just i taights.
3: Jag undviker människor som om jag av erfarenhet har ett beteende som kan påverka mig negativt. Ser jag exempelvis ett matbud från Fodoora eller liknande så ökar min vaksamhet, i och med att de är väldigt stressade och därmed en smula farliga. Det har varit nära att smälla flera gånger.
På samma viss håller jag distans till tajghts-klädda kvinnor då jag av erfarenhet vet att de kan tvärstanna helt plötsligt.
4: Detta har inget med träning i sig at göra, utan en människotyp som man kan identifiera genom hur de lever. Däribland träning.
Så det var allt jag hade att säga. Tack för mig. Ha ett bra liv.
När jag läser kommentarerna här så verkar det som att många blandar ihop/förväxlar leggings med träningsbyxor. Träningsbyxor har man när man tränar eller i samband med träningen och leggings har man under kjol/klänning. Att ha leggings är, enligt mig, både snyggare och mer bekvämt än strumpbyxor! Alltså bör man, oavsett kön, aldrig sluta använda något av dessa plagg men däremot använda dem vid rätt tillfälle!
Absolut inget modelejon men kan dela med mig av min åsikt ändå. Jag tycker man klär sig i det så länge man vill. Jag klär mig ofta i leggins och långa hoodies. Leggins och ocersized tröjor. Så jäkla skönt plagg leggins. Jag är 30 år och ser inget fel i att bära leggins. Jag köper leggins till min 3åring ibland och min mamma som är 56 bär leggins också :)
Om jag visste vem du var skulle jag gå framför dig i bara leggings. Då skulle du få se på daller! Ärligt, vad spelar det för roll om en kvinnas rumpa dallrar så det syns? Så ovanligt är det inte.