• Anonym (Fastochfin)

När bör kvinnor sluta klä sig i leggings? Gräns vid 25 år?

Vad säger ni modelejon?

• Svar på tråden När bör kvinnor sluta klä sig i leggings? Gräns vid 25 år?
  • Anonym (Tränad)
    Anonym (Lia) skrev 2021-04-26 19:05:54 följande:

Leggings har ingen åldersgräns. Det är bara osäkra människor som bryr sig om trender.

Jag använder leggings för att det är skönt och lätt att röra sig i till skillnad från jeans.

Hellre leggings än fula mom jeans iaf.

Jag antar att du är tränad? är leggings lika bekvämt oavsett hur tränad tjejen är? är inte jeans bekvämt?  www.familjeliv.se/forum/thread/79996610-jeans
  • Anonym (Vivi)

Det bestämmer kvinnorna såklart själva, individuellt och efter eget gottfinnande.

Har de bestämt sig för att BÖRJA bära leggings, så ska de såklart också bestämma över sina leggings i all sin tid.

Märklig frågeställning.

• Anonym (Vivi)

Det bestämmer kvinnorna såklart själva, individuellt och efter eget gottfinnande.

Har de bestämt sig för att BÖRJA bära leggings, så ska de såklart också bestämma över sina leggings i all sin tid.

Märklig frågeställning.

• Anonym (Tränad)
    Anonym (Vivi) skrev 2021-04-27 09:39:50 följande:

Självklart är det så 
  • Anonym (Man)
    Anonym (123) skrev 2021-04-26 18:49:53 följande:

Underligt att du svarar på något jag skrev 2017, men okej vi kör.

Jag tror inte tråden handlar om leggings i tunn nylon som ser ut som strumpbyxor. Det var heller inte sådana jag pratade om.

Man brukar ju också sällan ha skor hela dagen, och dom gånger jag ser kvinnor med leggings och kjol/klänning har dom sällan skor som döljer. Utan kanske ballerina eller sneakers eller liknande. Det jag tycker är fult är när det kapas av. Förstår inte anledningen till (opaque) leggings när man lika väl kan ha tunna strumpbyxor som är mycket snyggare.

Jag håller med om detta
  • Anonym (Tränad)
    Anonym (Lia) skrev 2021-04-27 12:07:43 följande:

Varför är det relevant?

Jag tänkte om det är ett mer bekvämt plagg då kanske inte spelar någon roll. Var det bra jeans sidan jag länkade till dig?
  • StudierKemi

Personligen kommer jag aldrig sluta med leggings. Jag har inte stora bröst (.)(.) att framhäva som vissa kvinnor!! Jag har ingen stor-rumpa-smal-midja-ratio att betona som andra damer. Mina smala ben är det enda som är riktigt fint på MIG (Ni andra har andra raggningstekniker), och därför kommer jag garanterat fortsätta med leggings. Men jag tycker inte att det ena är bättre än det andra, absolut inte. Smaksak! :) (Och utseende kommer alltid sekundärt när man väljer någon...)

• ungvard

Absolut ingen gräns. Det kan vara snyggt på mycket äldre kvinnor!

Svar på tråden När bör kvinnor sluta klä sig i leggings? Gräns vid 25 år?