När bör kvinnor sluta klä sig i leggings? Gräns vid 25 år?
Vad säger ni modelejon?
Vad säger ni modelejon?
Jag har 30 mil till jobbet vecko pendlar så 60 mil i veckan. Och köra i något tight och obekvämt typ jeans är helt uteslutet. När jag ändå bara ska gå från bilen till jobbet för att byta om till arbetskläder. Dock har jag alltid oversized tröjor/linnen så är mer som "klänning" med leggings.
Och varför är det så viktigt för andra vad alla andra har på sig?
HM översvämmas av magtröjor som jag aldrig skulle ta på mig men jag stör mig inte på att andra går i det. Ursäkta. Men låt människor ha på sig det dom vill.
Jag ser leggins som något avslappnat. Har det nästan varje dag. Bekvämt hämta på dagis, köra bil, handla, hemma osv. Ser faktiskt inte problemet.... ???
När de vill.
Jag tycker att leggings ser bara bra ut på småbarn , men viktigast är att man trivs själv.
Nu googlade jag "leggings do's and don'ts" för att försöka förstå. Alltså, aldrig att jag skulle ha den tunna, genomskinliga varianten. Och jag är jättenoga med att ha svarta boxertrosor under för mer "extra tyg" på rumpan. Men på många bilder användes det som strumpbyxor, med en klänning eller lång tunika till. Det hade inte jag fattat att leggins var. Det säljs ju bland andra, vanliga byxor och kläder. Inte underkläder....
Så efter 4-5års ålder får man endast ha jeans? Och Kostymbyxor?
Nu googlade jag "leggings do's and don'ts" för att försöka förstå. Alltså, aldrig att jag skulle ha den tunna, genomskinliga varianten. Och jag är jättenoga med att ha svarta boxertrosor under för mer "extra tyg" på rumpan. Men på många bilder användes det som strumpbyxor, med en klänning eller lång tunika till. Det hade inte jag fattat att leggins var. Det säljs ju bland andra, vanliga byxor och kläder. Inte underkläder....
Svaret på TS fråga är när de känner för det själva. Finns inget skönare än ett par leggings under en kjol och jag vägrar strumpbyxor.