Inlägg från: Anonym (Tränad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tränad)

När bör kvinnor sluta klä sig i leggings? Gräns vid 25 år?

Det har nog att gör med hur tränad kvinnan är men ja skulle nog säga ända upp till 30+ om kvinnan är tränad. 

• Anonym (Tränad)
    Anonym (Hipp) skrev 2017-10-16 14:50:36 följande:
    Så när man är äldre än 30 kan man inte ha strumbyxor längre?

Jag är 40+ och har fortfarande kjol som slutar ovanför knäna - och strumpbyxor när det är för kallt för att vara utan. Min man älskar det och jag tycker det är bekvämare än byxor.
    Du får ursäkta min okunnighet är det inte skillnad mellan strumpbyxor och leggings? 
  • Anonym (Tränad)

Är det bara bekvämt för vältränade?

• Anonym (Tränad)

Är det plagg för kvinnor som joggar och gymmar

• Anonym (Tränad)
    Leyla95 skrev 2021-03-28 18:09:56 följande:

Leggings som strumbyxor och sånt som man har under en klänning, en kjol eller shorts är det inget fel på men inget jag personligen klär mig i. Träningstights däremot som verkar ha blivit en trend att ha på sig även till vardags till jobbet eller skolan är dåligt stil, lika dåligt som mjukisbyxor. Ha träningstights på gymmet eller när du ska ner till tvättstugan. 

Brukar du ofta se kvinnor med mjukisbyxor utomhus. Personligen bryr jag mig inte mycket om vad personer har på sig dock finns det vissa undantag tillexempel klädkoder på arbetsplatser, Begravningar
  • Anonym (Tränad)
    Leyla95 skrev 2021-03-28 18:45:39 följande:
    eller man kommer till jobbet med mjukisbyxor förlorar jag lite respekt. Men det är bara min åsikt. 
    Blir du extra  besviken om det är en skitsnygg man
  • Anonym (Tränad)
    Leyla95 skrev 2021-03-28 18:45:39 följande:
    Tyvärr ser jag alltför ofta både män och kvinnor ha mjukisbyxor utomhus under vinterhalvåret. Jag bryr mig inte om det är så de klär sig under fritiden när de snabbt ska till mataffären, men när en kvinna eller man kommer till jobbet med mjukisbyxor förlorar jag lite respekt. Men det är bara min åsikt. 
    Är du väldigt noggrann med kläder
  • Anonym (Tränad)
    Anonym (Lia) skrev 2021-04-26 19:05:54 följande:

Leggings har ingen åldersgräns. Det är bara osäkra människor som bryr sig om trender.

Jag använder leggings för att det är skönt och lätt att röra sig i till skillnad från jeans.

Hellre leggings än fula mom jeans iaf.

Jag antar att du är tränad? är leggings lika bekvämt oavsett hur tränad tjejen är? är inte jeans bekvämt?  www.familjeliv.se/forum/thread/79996610-jeans
  • Anonym (Tränad)
    Anonym (Vivi) skrev 2021-04-27 09:39:50 följande:

Det bestämmer kvinnorna såklart själva, individuellt och efter eget gottfinnande.

Självklart är det så 
  • Anonym (Tränad)
    Anonym (Lia) skrev 2021-04-27 12:07:43 följande:

Varför är det relevant?

Jag tänkte om det är ett mer bekvämt plagg då kanske inte spelar någon roll. Var det bra jeans sidan jag länkade till dig?
Svar på tråden När bör kvinnor sluta klä sig i leggings? Gräns vid 25 år?