• sussjohansson

Vi som vill plussa i oktober

Halva september har hunnit gå och vi är säkert några som fått mensen nu i september och istället hoppas på plus i oktober? Välkommen hit isåfall <3 

• Svar på tråden Vi som vill plussa i oktober
  • kna1

Håller tummarna för dig Saijda! Jag är 26 och min man 27, det är första för oss också. Hoppas vi plussar i okt då! :)

• tjugofemton
    Queva skrev 2017-10-15 15:47:33 följande:

Bim -5 idag och så blankt det kan bli.. även tagit äl tester men bara svaga sträck så.. Antar det inte blivit denna månaden heller. :(

Mitt ägglossningstest är positivt idag på BIM-4 men negativt graviditetstest.... så vi har inte heller blivit gravida ::
  • tjugofemton
    kna1 skrev 2017-10-15 16:00:35 följande:

[quote=78101302][quote-nick]tjugofemton skrev 2017-10-15 08:19:26 följande:[/quote-nick]

Kan det inte betyda att du är gravid? ÄL tester ger ju utslag på hcg också, det kanske bara är så att ÄL testet är känsligare? Vill inte ge falska förhoppningar men har läst några som sett på ÄL test att de varit gravida.

[/quote]

Ja kanske men negativt graviditetstest :/ har dock typ ägglossningsflytningar nu och lite ömma bröstvårtor så vet inte om det är en ny ägglossning?!
  • Queva

Äl testar ska ju sträcket vara starkare än kontrollsträcket?

• tjugofemton
    Queva skrev 2017-10-15 19:31:46 följande:

Äl testar ska ju sträcket vara starkare än kontrollsträcket?

Nej lika starkt va?
  • tjugofemton

Fortfarande positivt ägglossningstest.... gravid eller ägglossning?!

Har rikligt med flytningar, ömma bröst och mensvärk. Dock osäker på BIM. Tog ut spiralen i början på september och den cykeln var 21 dagar. BIM-4 idag vid en cykel på 21 dagar.

• kna1

Jag skulle vänta några dagar och ta ett till Gravtest om jag va du för att vara säker, ÄL tester kan också visa starka streck om mens är påväg dock, spännande och se om mensen kmr elr inte

• saijda

@kna1 tack! Håller tummarna för dig också. Hoppas det blir ett plus i oktober. BIM tidigast om två dagar för mig. När har du BIM?

• kna1

Jag har BIM imorgon.. Tänkte försöka vänta med test och bara se om mensen kommer. Har typ inga symtom alls heller förutom uppblåst mage.

Svar på tråden Vi som vill plussa i oktober