Vi som vill plussa i oktober
Halva september har hunnit gå och vi är säkert några som fått mensen nu i september och istället hoppas på plus i oktober? Välkommen hit isåfall <3
Halva september har hunnit gå och vi är säkert några som fått mensen nu i september och istället hoppas på plus i oktober? Välkommen hit isåfall <3
Håller tummarna för dig Saijda! Jag är 26 och min man 27, det är första för oss också. Hoppas vi plussar i okt då! :)
Bim -5 idag och så blankt det kan bli.. även tagit äl tester men bara svaga sträck så.. Antar det inte blivit denna månaden heller. :(
[quote=78101302][quote-nick]tjugofemton skrev 2017-10-15 08:19:26 följande:[/quote-nick]
Äl testar ska ju sträcket vara starkare än kontrollsträcket?
Äl testar ska ju sträcket vara starkare än kontrollsträcket?
Fortfarande positivt ägglossningstest.... gravid eller ägglossning?!
Har rikligt med flytningar, ömma bröst och mensvärk. Dock osäker på BIM. Tog ut spiralen i början på september och den cykeln var 21 dagar. BIM-4 idag vid en cykel på 21 dagar.
Jag skulle vänta några dagar och ta ett till Gravtest om jag va du för att vara säker, ÄL tester kan också visa starka streck om mens är påväg dock, spännande och se om mensen kmr elr inte
Ja jag har fått starkare ÄL test när mensen varit på väg.
@kna1 tack! Håller tummarna för dig också. Hoppas det blir ett plus i oktober. BIM tidigast om två dagar för mig. När har du BIM?
Jag har BIM imorgon.. Tänkte försöka vänta med test och bara se om mensen kommer. Har typ inga symtom alls heller förutom uppblåst mage.