Vi som vill plussa i oktober
Halva september har hunnit gå och vi är säkert några som fått mensen nu i september och istället hoppas på plus i oktober? Välkommen hit isåfall <3
Halva september har hunnit gå och vi är säkert några som fått mensen nu i september och istället hoppas på plus i oktober? Välkommen hit isåfall <3
Ah det är galet vad kroppen är mystisk ändå! Man vet ju aldrig hur den fungerar känns det som ibland :o
Jag hoppas så innerligt att det är ett litet frö och inte mensen. Jag har väntat i 2 år på att min man skulle bli ?redo? för barn. Men jag funderar på att vänta till iaf den 20/10 då det är exakt en månad sedan jag hade mens, eller vad man ska säga.
Usch detta är nervöst och invigt pga sån grov barnlängtan :(
Självklart berättar jag om det är ett plus såå pirrigt detta!
När har du BIM? Känner du några fler symtom? ( vet att jag har frågat men hittar inte svaret) :(
Åh vännen jag förstår känslan! Jag brukar också ha mensvärk så som du har. Men mina symtom är illamående, känslan av att jag behöver spy/sura uppstötningar, liknande molvärk, brännande känsla i båda äggstockarna (varierande ibland mer i den ena och tvärtom) samt ont i ländryggen. Och brösten är svullna och ömma samt bröstvårtorna är hårda.
Samma känsla här vågar inte heller :(
Plussade igår ???? Borde vara i v 6 nu.
Vi hade egentligen inte pratat om att skaffa barn än, då vi bara varit tillsammans i 3-4 månader, men allt känns väldigt bra så jag hoppas det fortsätter så. Långdistans ca 40 mil men jag hoppas vi hittar en bra lösning på detta.
Håller tummarna för alla som kämpar där ute <3
Åh men de låter ju ändå som gravid symtom! Hoppas! och du hade också BIM om någon dag väl?
Jag ska nog ta ett test imorgon bitti faktiskt.. Om de e negativt då så borde den ju visa rätt? Men nånstans tror man inte riktigt på det förens mensen tittar fram.. Hoppfull som man är..
Vi hade egentligen inte pratat om att skaffa barn än, då vi bara varit tillsammans i 3-4 månader, men allt känns väldigt bra så jag hoppas det fortsätter så. Långdistans ca 40 mil men jag hoppas vi hittar en bra lösning på detta.
Jag hoppas innerligt har sån längtan! Ah jag har BIM imorgon enligt appen. Åh vad spännande du får berätta sen, om du vill!
Ibland kan man ta test för tidigt också. Så egentligen så vet man inte fören mensen inte dyker upp. Nervöst nervöst!
Kollade du testen efter den rekommenderade tiden eller enligt instruktioner? Jag har läst på lite olika forum/diskussioner att det finns olika graviditetstester som visar olika pga nivån på hcg-nivån. Det vill säga det hormonet som bara framstår när man är gravid :)