• sussjohansson

Vi som vill plussa i oktober

Halva september har hunnit gå och vi är säkert några som fått mensen nu i september och istället hoppas på plus i oktober? Välkommen hit isåfall <3 

• Svar på tråden Vi som vill plussa i oktober
  • Jooosen
    Milou3 skrev 2017-10-20 07:34:33 följande:

Den kommer ändå. Kanske lite senare och mindre i mängd.

Infaller nästa äl när den isf brukar inträffa ändå?
    Försöker med första barnet sen april 2017
  • Elliot1
    Jooosen skrev 2017-10-20 07:44:28 följande:

Tack!! Fan att kroppen ska jävlas. Är säker på att ja inte e gravid... vågar ej ta test pga besvikelse

Vi följs åt fortfarande! Jävla kropp alltså. Jag är också säker på att jag inte är gravid. BIM idag, igen mens och negativt test.. S.U.C.K.
  • Jooosen
    Elliot1 skrev 2017-10-20 08:47:23 följande:

Vi följs åt fortfarande! Jävla kropp alltså. Jag är också säker på att jag inte är gravid. BIM idag, igen mens och negativt test.. S.U.C.K.

Ja urs!! Min mens ör alltid regelbunden. Iofs bara bim+1... men är inte gravid de vet jag. Vågar ändå inte testa pga rädd o bli besviken... hoppas inte kroppen börjar hoppa över äl o skit!! Misstänker att min äl uteblev denna månad :(.... snart är det vår tur hoppad jag :(
  • eiifos

Plussade förra veckan och la ut bild här , va så glad då vi försökt i 1 år. I tisdags var jag på hälsosamtalet hos bm och när jag kommer på jobbet en timme efteråt så bara hugger de till i rygg och mage och jag känner hur jag börjar blöda.. åker upp akut på gyn och där fastställer dom via vaginalt ultraljud att jag har ett pågående missfall ( v7+1 ) så otroligt ledsen och totalt förstörd åker jag där ifrån och är tvungen att släppa bomben för sambon när han kom hem på lunch :(

Nu vill jag bara blöda klart och hamna i fas känslomässigt och kroppsligt så vi kan försöka igen :(

Grattis till alla er som plussat : )

• Elliot1
    Jooosen skrev 2017-10-20 08:57:34 följande:

Ja urs!! Min mens ör alltid regelbunden. Iofs bara bim+1... men är inte gravid de vet jag. Vågar ändå inte testa pga rädd o bli besviken... hoppas inte kroppen börjar hoppa över äl o skit!! Misstänker att min äl uteblev denna månad :(.... snart är det vår tur hoppad jag :(

Okej, men om den är regelbunden och du är BIM+1 så är det väl ändå ett gott tecken? Sen det där med att våga testa är så olika. Jag blir alltid mindre besviken om jag tagit gravtest som visat neg. Då vet jag ju liksom att mensen ska komma och därför blir jag inte lika depp när den väl kommer. Nej jag vet inte heller om jag haft ÄL men allt tydde på det så jag tror det.. Men osäker.
  • Jooosen
    Elliot1 skrev 2017-10-20 12:53:10 följande:

Okej, men om den är regelbunden och du är BIM+1 så är det väl ändå ett gott tecken? Sen det där med att våga testa är så olika. Jag blir alltid mindre besviken om jag tagit gravtest som visat neg. Då vet jag ju liksom att mensen ska komma och därför blir jag inte lika depp när den väl kommer. Nej jag vet inte heller om jag haft ÄL men allt tydde på det så jag tror det.. Men osäker.

Du har rätt ska testa imorn om den inte kommit.. känner inget mol eller nåt. Lite ömma bröstvårtor bara!
  • Biddiboo

Okej tjejer nu får ni hjälpa mig här för jag förstår seriöst ingenting.

Sitter här med dagens test i handen och försöker greppa saker och ting.

Det är taget nyss för 15 minuter sen. Första efter 10 och det ituplockade efter 15 min. Jag är på dag 14 efter äl.

Kan det vara fel på testet? Jag har verkligen inga symptom alls!

(Är aktiv i två trådar med frågan för vill ha mångas åsikt på saken )

• 1213
    Biddiboo skrev 2017-10-20 13:11:43 följande:

Okej tjejer nu får ni hjälpa mig här för jag förstår seriöst ingenting.

Sitter här med dagens test i handen och försöker greppa saker och ting.

Det är taget nyss för 15 minuter sen. Första efter 10 och det ituplockade efter 15 min. Jag är på dag 14 efter äl.

Kan det vara fel på testet? Jag har verkligen inga symptom alls!

(Är aktiv i två trådar med frågan för vill ha mångas åsikt på saken )

Det ser ju absolut positivt ut!! :)
  • Biddiboo

Herregud.. funderar på att ta ett till imorgon för att vara helt säker.

Hur är det med ägglossningstest, kan man kolla med dem ochså? :)

• kna1
    eiifos skrev 2017-10-20 12:38:46 följande:

Plussade förra veckan och la ut bild här , va så glad då vi försökt i 1 år. I tisdags var jag på hälsosamtalet hos bm och när jag kommer på jobbet en timme efteråt så bara hugger de till i rygg och mage och jag känner hur jag börjar blöda.. åker upp akut på gyn och där fastställer dom via vaginalt ultraljud att jag har ett pågående missfall ( v7+1 ) så otroligt ledsen och totalt förstörd åker jag där ifrån och är tvungen att släppa bomben för sambon när han kom hem på lunch :(

Nu vill jag bara blöda klart och hamna i fas känslomässigt och kroppsligt så vi kan försöka igen :(

Grattis till alla er som plussat : )

Styrkekramar! <3 jag håller alla tummar och tår på att det är er tur nästa försök!
Svar på tråden Vi som vill plussa i oktober