• sussjohansson

Vi som vill plussa i oktober

Halva september har hunnit gå och vi är säkert några som fått mensen nu i september och istället hoppas på plus i oktober? Välkommen hit isåfall <3 

• Svar på tråden Vi som vill plussa i oktober
  • Erica1985

Hej följer med detta gänget på resan! Nu kör vi igång syskonverkstaden igen efter ett missfall i v 13 i augusti. Mensen är helt fucked up men vi kör ändå, borde ha haft äl nu och nu är det bara att vänta och hoppas att mensen inte kommer.

• 1213

Testade negativt idag på BIM-1, då är det väl kört? :(

• Elliot1
    Jooosen skrev 2017-10-20 23:43:02 följande:

Ja det krävs ju sex. Jobbigt när det blir ett måste dock... ja jag kände absolut inget denna månad och ja känner alltid av äl annars,, så tror faktiskt på att detta var utebliven äl :/.. antar att ja räknar från cd1 när mensen kommer helt enkelt. Ska köpa äl stickor denna månad för säkerhetsskull...

Ja men det tror jag! Hur har det gått idag? Lika sugit med utebliven ÄL visserligen, men tror inte det är nåt fel eller så. Jag har också funderat på ÄL-stickor men tror inte jag skulle må bra av det.. Positivt test skulle nog stressa mig eftersom vi inte alltid kan ses på ett dygn typ. Jag sla fanimej ligga varje dag i en veckas tid nästa ÄL!!! Haha.
  • Jooosen
    Elliot1 skrev 2017-10-21 11:07:41 följande:

Ja men det tror jag! Hur har det gått idag? Lika sugit med utebliven ÄL visserligen, men tror inte det är nåt fel eller så. Jag har också funderat på ÄL-stickor men tror inte jag skulle må bra av det.. Positivt test skulle nog stressa mig eftersom vi inte alltid kan ses på ett dygn typ. Jag sla fanimej ligga varje dag i en veckas tid nästa ÄL!!! Haha.

Ingen mens fortf!! Åå kan den bara komma tack.... ja nästa äl ska ja försöka få oss att ligga i alltså! Hur lång mens brukar du ha?
    Försöker med första barnet sen april 2017
  • tiiitti

Negativt idag på BIM -4 men känner mig fortfarande jättegravid. Har billiga stickor från gravidstickan. Borde kanske satsa på ett annat alternativ

• kna1

Jag ger nog upp denna månad.. Ingen mens, är på dag 40 i cykeln och jätte negativt på Gravtest.. Nu tar jag mig ett glas vin och väntar på min as sena mens!

Ga
  • Jooosen
    kna1 skrev 2017-10-22 16:40:26 följande:

Jag ger nog upp denna månad.. Ingen mens, är på dag 40 i cykeln och jätte negativt på Gravtest.. Nu tar jag mig ett glas vin och väntar på min as sena mens!

Samma här. Ingen mens inte gravid. Aldrig hänt att mensen hoppar över... lider med dig! Har tyvärr inger vin hemma ;) hehe
  • kna1
    Jooosen skrev 2017-10-22 16:52:45 följande:

Samma här. Ingen mens inte gravid. Aldrig hänt att mensen hoppar över... lider med dig! Har tyvärr inger vin hemma ;) hehe

Ja de e så konstigt att de blir så just när man vill att cykeln bara ska gå på som vanligt så man kan försöka igen lixom. Man kanske påverkar psykiskt själv med sina tankar med än vad man tror? :/

Konstigt iaf, hoppas vår mens kmr snart så hoppas jag vi får plussa nästa månad! :)
  • Jooosen
    kna1 skrev 2017-10-22 17:04:28 följande:

Ja de e så konstigt att de blir så just när man vill att cykeln bara ska gå på som vanligt så man kan försöka igen lixom. Man kanske påverkar psykiskt själv med sina tankar med än vad man tror? :/

Konstigt iaf, hoppas vår mens kmr snart så hoppas jag vi får plussa nästa månad! :)

Vet inte! Misstänker att min äl ej kom denna månad för jag brukar känna det! Hoppas det bara är något sånt iaf... har varit rätt stressad senaste oxå.. det påverkar antar jag?
Svar på tråden Vi som vill plussa i oktober