• sussjohansson

Vi som vill plussa i oktober

Halva september har hunnit gå och vi är säkert några som fått mensen nu i september och istället hoppas på plus i oktober? Välkommen hit isåfall <3 

• Svar på tråden Vi som vill plussa i oktober
  • kna1
    tiiitti skrev 2017-10-24 16:25:31 följande:

Som jag misstänkt i över en vecka ????

Grattis!! När i cykeln plussade du? :D

Själv är jag på BIM + 6 .. Inge mens och inge plus..
  • kna1
    Jooosen skrev 2017-10-22 21:06:04 följande:

Ja precis. Har sagt till min syster o två vänner. Men känns som alla blir gravida på löpande band ..

Hur går det för dig? Har mensen kommit eller kanske ett plus? :D
  • tiiitti
    Milou3 skrev 2017-10-24 19:03:34 följande:

Varför har du misstänkt det? Vilka "symptom" har du haft?

Jättemycket molvärk redan 4-5 dagar efter ÄL, som hållt i sig sen dess.

Sen började jag må illa för 2-3 dagar sen. Och en konstig/ovanlig känsla i kroppen, ungefär som när man ha feber
  • tiiitti
    kna1 skrev 2017-10-24 19:21:44 följande:

Grattis!! När i cykeln plussade du? :D

Själv är jag på BIM + 6 .. Inge mens och inge plus..

Tack :) är på BIM -1 idag. Fick positivt på CB men negativt på stickor från gradvidkollen, så använd inte billiga stickor

hoppas plusset kommer snart
  • Anonym (Nygravid)

Hej jag plussade oxå har säkert testat apotekets alla tester o alla e positiva:) :) kände det sen 2 dagar efter Äl jag var stensäker :) :) lycka till alla ni som väntar på plus ge inte upp:)

• 1213
    Jooosen skrev 2017-10-24 18:15:06 följande:

Fick oxå flytningar iofs men ingen värk! Men för mig vet i fan! Har du några känningar för grav annars?

Har nog haft alla symptom man kan ha.. men är rädd att jag inbillat mig allt.. dock känns det märkligt om jag kan inbilla mig så att jag får finnar i hela ansiktet vilket jag aldrig har annars. Sen mår jag illa varje kväll, har molande värk i magen och haft ömma bröstvårtor.

Har du några symptom?
  • Jooosen
    1213 skrev 2017-10-24 20:17:50 följande:

Har nog haft alla symptom man kan ha.. men är rädd att jag inbillat mig allt.. dock känns det märkligt om jag kan inbilla mig så att jag får finnar i hela ansiktet vilket jag aldrig har annars. Sen mår jag illa varje kväll, har molande värk i magen och haft ömma bröstvårtor.

Har du några symptom?

Okej! Finnar här med men har liten vanliga fall! Annars känner jag verkligen inget :/
    Försöker med första barnet sen april 2017
  • Jooosen
    kna1 skrev 2017-10-24 19:25:49 följande:

Hur går det för dig? Har mensen kommit eller kanske ett plus? :D

Nix har inte testat sen förrgår o är bim+5 idag. Känner iiiiingenting! Så tror inte ja hade äl denna månad alls! Dudå??
    Försöker med första barnet sen april 2017
  • kna1
    Jooosen skrev 2017-10-24 20:59:03 följande:

Nix har inte testat sen förrgår o är bim+5 idag. Känner iiiiingenting! Så tror inte ja hade äl denna månad alls! Dudå??

Känner bara stickningar i tjejmagen då och då.. Ingenting annars. Är på BIM + 7 idag.. Är rädd att mensen blivit oregelbunden helt plötsligt.. Jag har lång cykel annars, på 33-35 dagar. Är nu på dag 42..

Ska du testa igen snart om mensen inte dyker upp? :)
  • 1213

BIM+3 idag och negativt test... blir galen på det här..

Svar på tråden Vi som vill plussa i oktober