Vi som vill plussa i oktober
Halva september har hunnit gå och vi är säkert några som fått mensen nu i september och istället hoppas på plus i oktober? Välkommen hit isåfall <3
Halva september har hunnit gå och vi är säkert några som fått mensen nu i september och istället hoppas på plus i oktober? Välkommen hit isåfall <3
Som jag misstänkt i över en vecka ????
Ja precis. Har sagt till min syster o två vänner. Men känns som alla blir gravida på löpande band ..
Varför har du misstänkt det? Vilka "symptom" har du haft?
Grattis!! När i cykeln plussade du? :D
Själv är jag på BIM + 6 .. Inge mens och inge plus..
Hej jag plussade oxå har säkert testat apotekets alla tester o alla e positiva:) :) kände det sen 2 dagar efter Äl jag var stensäker :) :) lycka till alla ni som väntar på plus ge inte upp:)
Fick oxå flytningar iofs men ingen värk! Men för mig vet i fan! Har du några känningar för grav annars?
Har nog haft alla symptom man kan ha.. men är rädd att jag inbillat mig allt.. dock känns det märkligt om jag kan inbilla mig så att jag får finnar i hela ansiktet vilket jag aldrig har annars. Sen mår jag illa varje kväll, har molande värk i magen och haft ömma bröstvårtor.
Har du några symptom?
Hur går det för dig? Har mensen kommit eller kanske ett plus? :D
Nix har inte testat sen förrgår o är bim+5 idag. Känner iiiiingenting! Så tror inte ja hade äl denna månad alls! Dudå??
BIM+3 idag och negativt test... blir galen på det här..